Sociālā atbalsta atšķirības jauniešiem pēc dažādām ārpusģimenes aprūpes formām: aizbildnība, audžuģimenes, institucionālā aprūpe
Author
Keiša, Iluta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Romāne-Meiere, Aiga
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Sociālā atbalsta atšķirības jauniešiem pēc dažādām ārpusģimenes aprūpes formām: aizbildnība, audžuģimenes, institucionālā aprūpe” mērķis ir izpētīt sociālā atbalsta atšķirības pilngadību sasniegušajiem jauniešiem pēc dažādām ārpusģimenes aprūpes formām – aizbildnības, audžuģimenes, institucionālās aprūpes. Izmantotās metodes: jauktais pētījuma dizains, elektroniski izplatīta jauniešu aptauja, daļēji strukturētas intervijas ar ekspertiem, daļēji strukturētas intervijas ar jauniešiem. Teorētiskais ietvars: uz personu vērsta pieeja, personības attīstības teorijas, E.Eriksona teorētiskās atziņas, iepriekš veiktie pētījumi par jauniešiem pēc ārpusģimenes aprūpes. Diplomdarbu veido četras teorētiskās nodaļas un empīriskais pētījums. The aim of the diploma thesis “Differences in social support for young people by different forms of out-of-home care: guardianship, foster families, institutional care” is to study the differences in social support for young adults by different forms of out-of-home care - guardianship, foster care, institutional care. Methods used: mixed research design, electronically distributed youth survey, semi-structured interviews with experts, semi-structured interviews with young people. Theoretical framework: person-centered approach, personality development theories, E. Erikson's theoretical findings, previous research for young people after out-of-home care. The diploma thesis consists of four theoretical chapters and empirical research.