• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”

Thumbnail
Открыть
309-83313-Balode_Anete_ab17190.pdf (800.6Kb)
Автор
Balode, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”” mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmumi komunicē ar klientiem sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”; kā zīmolu klienti vērtē šo komunikāciju sociālajos tīklos; kāds saturs piesaista uzmanību. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās pētījuma daļas. Darba teorētiskajā daļā apskatīta teorija par zīmolu, zīmola funkcijām, mārketingu, mārketinga komunikāciju, digitālo un sociālo mediju mārketingu, komunikācijas rīkiem, sociālajiem medijiem, sociālajiem medijiem “Instagram” un “Facebook”. Darba metodoloģiskajā daļā tiek aprakstīta katra izmantotā pētījuma metode – kontentanalīze, aptauja un intervija. Empīriskajā daļā tiek atspoguļoti pētījuma dati un izvirzīti secinājumi.
 
The Bachelor’s thesis “Marketing communication analysis of the brands “MAD house sushi” and “Sushibars.lv” on social networks “Instagram” and “Facebook”” aims to explore how the brands are communicating with clients on social platforms “Instagram” and “Facebook”; how clients of the brands values this communication; what kind of content attracts attention. This research paper contains theoretical, methodological and research part. The theoretical part of the thesis summarises the theory of brand, brand functions, marketing, marketing communication, digital and social media marketing, communication tools, social media, social media “Instagram” and “Facebook”. In methodological part is explained each selected research method – contentanalysis, survey and interview. Research part is where the results are presented and conclusions are drawn.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56285
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV