Show simple item record

dc.contributor.advisorRoga-Vailza, Vita
dc.contributor.authorSiliņa, Vineta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:23Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83403
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56289
dc.description.abstractDiplomdarba „Pusceļa mājas klientu sagatavotība patstāvīgai dzīvei grupu mājā Rūjienas novadā” mērķis ir noskaidrot ilgstošas sociālās aprūpes institūcijas klientu sagatavotību patstāvīgai dzīvei pēc dzīves prasmju apmācības programmas apgūšanas. Darbā analizēts normalizācijas princips, patstāvīgas dzīves prasmju apmācības programma un uz uzdevumu vērstā pieeja. Empīriskā izpētē ir izmantota strukturētā intervija un pusceļa mājas klientu anketēšana. Datu apstrādē izmantota kvalitatīvā kontentanalīze un datu statistiskā analīze. Empīriskais pētījums atklāj, ka lielākā daļa pusceļa mājas klienti uzskata, ka viņi ir apguvuši dzīves prasmju apmācības programmu, bet tomēr vēlas papildus apgūt dzīves prasmes. Sociālā darba speciālisti uzskata, ka uzsākot patstāvīgu dzīvi, klientam atbalsts būs nepieciešams visās dzīves jomās. Atslēgas vārdi: normalizācijas princips, uz uzdevumu vērstā pieeja, dzīves prasmju apmācības programma.
dc.description.abstractThe purpose of diploma thesis „Halfway home clients readiness for independent life in Group home in Rujiena municipality” is to determine the readiness of service users of a long – term social care institution for independent life after learning a life skills training programme. The work analyses the principle of normalisation, independent life skills training programme and task centred approach. Empirical research has used structured interview and questionnaire designed for halfway home service users. Qualitative content analysis and statistical analysis is used in processing data. Empirical research reveals that most of the halfway home service users confirm that they have mastered the life-skills training program, but still want to learn life skills in addition. Social work professionals believe that service users will need support in all areas of life even after they start independent lives. Key words: principle of normalisation, task centred approach, a life skills training programme.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSociālā politika un sociālā darba organizācija
dc.subjectNormalizācijas princips
dc.subjectUz uzdevumu vērstā pieeja
dc.subjectDzīves prasmju apmācības programma
dc.subjectDzīves prasmju apmācības programma
dc.titlePusceļa mājas klientu sagatavotība patstāvīgai dzīvei grupu mājā Rūjienas novadā
dc.title.alternativeHalfway home clients readiness for independent life in Group home in Rujienas municipality
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record