Gesamtzugriffe

Zugriffe
Integrētā mārketinga komunikācija kā pārdošanas veicināšanas instruments. Zīmolu “BMW” un “Audi” Latvijā gadījumu salīdzinājums136

Gesamtzugriffe pro Monat

Dezember 2023Januar 2024Februar 2024März 2024April 2024Mai 2024Juni 2024Juli 2024August 2024September 2024Oktober 2024November 2024Dezember 2024Januar 2025Februar 2025März 2025April 2025Mai 2025Juni 2025
Integrētā mārketinga komunikācija kā pārdošanas veicināšanas instruments. Zīmolu “BMW” un “Audi” Latvijā gadījumu salīdzinājums002989302145231610221

Dateiabrufe

Zugriffe
309-83601-Jegorova_Laura_lj16028.pdf43

Zugriffe nach Ländern

Zugriffe
Lettland55
Vereinigte Staaten von Amerika31
Kanada12
Deutschland11
China5
Japan5
Türkei4
Niederlande3
Schweden2
Argentinien1

Zugriffe nach Städten

Zugriffe
Mountain View13
Riga13
Ottawa12
Garching6
Oakland6
Tokyo5
Blue Bell2
Hebei2
Kadikoy2
Soyen2