Zīmolu vizuālās identitātes komunikācija: 2020.gada Baltijas Mīlētāko zīmolu Top 10
Автор
Glazkova, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “ Zīmolu vizuālās identitātes komunikācija : 2020.gada Baltijas Mīlētāko zīmolu Top 10”. Galvenais pētnieciskais jautājums ir, vai zīmola vizuālās identitātes elementi palīdz patērētājam pieņemt lēmumu produkta vai pakalpojuma iegādē. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, cik mūsdienās zīmoliem ir ietekmīga vizuālā identitāte uz patērētājiem. Teorētiskajā daļu veido teorija par zīmolu izveidi, to funkcijām, zīmola stratēģiju, struktūru un zīmolvedību. Kā arī nodaļa, par zīmola vizuālo un verbālo identitāti. Metodoloģijas daļā tiek aprakstītas izvēlētās pētniecības metodes – sekundārā datu analīze, aptauja, fokusa grupas diskusija. Empīriskajā daļā tiek apkopoti un analizēti pētījumā iegūtie rezultāti. Secinājumu daļu veido pētījuma laikā gūtās atziņas. The subject of the bachelor's work is “Visual identity communication of the brands: Top 10 of the most beloved brands in the Baltic in 2020”. The main research question is whether the visual identity of the brand helps the consumer to decide on the purchase of a product or service. The study aims to figure out how many brands today have an influential visual identity to consumers. The theoretical part is composed of a theory about brand creation, their functions, brand strategy, structure and branding. As well as the department, about the visual and verbal identity of the brand. The methodology part describes the selected research methods – secondary data analysis, survey, focus group discussion. The empirical section summarises and analyses the results of the study. Part of the findings consists of lessons learned during the study.