Sociālās mārketinga kampaņas “Uzticies pārbaudot!” komunikācijas aktivitāšu un auditorijas viedokļu analīze
Автор
Ūdre, Sandija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Valtenbergs, Visvaldis
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma: Sociālās mārketinga kampaņas “Uzticies pārbaudot!” komunikācijas aktivitāšu un auditorijas viedokļu analīze. Darba mērķis izpētīt, kādas komunikācijas aktivitātes tiek izmantotas sociālā kampaņā “Uzticies pārbaudot!”, kādu/us vēstījumu/us kampaņa sabiedrībai sniedz. Kā arī to, kāds ir auditorijas viedoklis un attieksme par konkrēto kampaņu. Visbeidzot izvirzīt secinājumus, vai sociālā kampaņa mudina mērķauditoriju aizdomāties par savu veselību un rīcību. Darba struktūru veido teorētiskā daļa, kas sastāv no sešām nodaļām. Šajās nodaļās tiek aplūkota teorētiskā literatūra par sociālā mārketinga raksturojumu, tā priekšrocības un ierobežojumi, sociālā mārketinga perspektīvas, sociāla mārketinga instrumenti, sociālā mārketinga kampaņu un vēstījumu veidošanos, sociālā mārketinga mērķauditorija. Kā arī, atsevišķi tiek aplūkota informācijas apstrādes teorija. Darbā atsevišķi izdalīta metodoloģiskā daļa, kurā ir izstrādāts pētījuma plāns un aprakstītas izvēlētas pētniecības metodes. Visbeidzot, lai sasniegtu darba mērķi, empīriskā daļā tiek izmantotas trīs pētniecības metodes – daļēji strukturētā intervija, fokusa grupas intervija un aptauja, ar kuru palīdzību tiks sasniegti izvirzītie darba mērķi. Darba secinājumu daļā tiek izvirzīti galvenie secinājumi un apkopoti rezultāti. The theme of Bachelor: Analysis of communication activities and audience opinions of social marketing campaign “Uzticies pārbaudot!” The aim of the work is to explore what communication activities are used in the social campaign “Uzticies pārbaudot!”, what message or messages campaign provides to the society. As well as the audience opinion and attitude towards the campaign. Finally, draw conclusions about whether the social campaign is encouraging the target audience to think about their health and behavior. The structure of the work consists of theoretical part consisting of six sections. In these sections there is an overview of theoretical literature of social marketing, its advantages and limitations, social marketing perspectives, social marketing tools, the formation of social marketing campaigns and messages, the target audience of social marketing. Also, which includes overview of information processing theory. The methodological part of the paper is devoted to research plan and described selected research methods. Finally, to achieve the aim of the work, three research methods are uses in the empirical part – semi-structured interview, focus group interview and survey, which will help to achieve the goals. In the conclusions part of the work the main conclusions are drawn and the results are summarized.