Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorReķēna, Aija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:27Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83715
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56317
dc.description.abstractBakalaura darba „Beziepakojuma veikalu „Burka” un „Zeroveikals” komunikācijas analīze sociālajos tīklos Facebook un Instagram 2020. gadā” mērķis ir noskaidrot, kā divi dažādi veikali, bet vienas nozares pārstāvji veido komunikāciju sociālajos tīklos Facebook un Instagram, kā to vērtē sociālo tīklu lietotāji, kāds saturs tiek publicēts sociālajos tīklos, uzzināt viedokli no trīs Zero waste dzīves stila piekritējiem un iegūti uzņēmuma pārstāvju domas par nozari. Bakalaura darbā teorētiskajā daļā tiek apskatīta mārketinga komunikācija un satura mārketings un tā veidojošie kritēriji, tālāk apskatīts sociālo tīklu nozīme uzņēmējdarbībā un konkrētāk apskatītas sociālo tīklu platformas Facebook un Instagram. Kā nākamais seko ilgtspējīgs dzīvesveids, kāds ir ilgtspējīgs uzņēmums un aplūkots Zero waste koncepts. Izklāstīta metodoloģiskā daļa un tiek turpināts ar darbā veikto pētījumu empīriskajā daļā. Bakalaura darbā tika izmantotas četras pētījuma metodes – kvalitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija, fokusa grupas diskusija un veikta interneta aptauja.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor’s thesis „Zero waste shops „Burka” and „Zeroveikals” communication analysis on social networks Facebook and Instagram in 2020” is to find out how two different stores, makes communicatin with users and how they rate published content, get opinions from three Zero waste lifestyle supporters and get company opinions about the industry. The theoretical part of bachelor’s thesis starts with marketing communication and content marketing, and content marketing forming criteria, further more there are information about social media in business and more specificall information about social networking platforms Facebook and Instagram. Then there is about sustainable lifestyle and what is sustainable business and concept of Zero waste. Next up in bachelor’s thesis are methodological part and continued with the empirical part of the research. For reserch methods were used in the bachelor’s thesis - qualitative content analysis, semi-structured interview, focus group discussion and internet survey.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSociālie tīkli
dc.subjectCovid – 19
dc.subject„Burka”
dc.subject„Zeroveikals”
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.titleBeziepakojuma veikala "Burka" un "Zeroveikals" komunikācijas analīze sociālajos tīklos Facebook un Instagram 2020. gadā
dc.title.alternativeZero waste shops "Burka" and "Zeroveikals" communication analysis on social networks Facebook and Instagram in 2020
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record