Zīmolu mārketinga komunikācija sociālajos tīklos Instagram un Facebook 2020.gadā: “Stenders” un “Beauty Jar” piemēri
Author
Ļovina, Dina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu mārketinga komunikācija sociālajos tīklos Instagram un Facebook 2020. gadā: “Stenders” un “Beauty Jar” piemēri”. Bakalaura mērķis ir izpētīt zīmolu “Stenders” un “Beauty Jar” mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos Instagram un Facebook 2020. gadā un saprast, kā zīmoli komunicē, kādus mārketinga paņēmienus izmanto, lai komunicētu ar esošo auditoriju un piesaistītu jaunus klientus. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par zīmolu, zīmola identitāti un pozicionēšanu, teorija par mārketinga komunikāciju, mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos un teorija par sociāliem tīkliem Instagram un Facebook. Darbā tiks izmantotas trīs pētniecības metodes – kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un interneta aptauja. Iegūtie dati palīdzēs izpētīt un saprast, kā zīmoli komunicē sociālajos tīklos, kādus mārketinga komunikācijas paņēmienus izmanto, lai komunicēto ar esošo auditoriju un piesaistītu jaunus klientus. Tika secināts, ka zīmoli, publicējot saturu sociālajos tīklos, izmanto dažādas mārketinga komunikācijas instrumentus, lai piesaistītu auditoriju. Abi zīmoli publicē informatīvo saturu par produktiem, stāsta par saviem produktiem un rīko konkursus, lai piesaistītu pēc iespējas vairāk klientu. Bachelor’s thesis “Brand marketing communication on social networks Instagram and Facebook in 2020: “Stenders” and “Beauty Jar” examples”. The aim of bachelor’s“Stenders” brand and “Beauty Jar” marketing communications on social networks Instagram and Facebook in 2020 and understand how brands communicate, what marketing techniques are used to communicate with an existing audience and what brands do to attract new customers. The theoretical part of the work examines aspects of brand, brand identity and positioning, marketing communication, marketing communication on social media and theory about social networks Instagram and Facebook. Three research methods will be used in the work - quantitative content analysis, semi-structured interview and internet survey. The data will help to explore and understand how brands communicate on social networks, what marketing communication techniques are used to communicate with existing audiences and what brands do to attract new customers. The author concludes that brands use different marketing communication tools to attract audience when publishing content on social networks. Both brands publish informative content about products, post information about their products and host contests to attract as many customers as possible.