Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorTomele, Kristīne Liliāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:34Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83807
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56353
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir Jauniešu viedoklis par jaunatnes organizācijas “Protests” komunikāciju. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā jaunatnes organizācija “Protests” veido komunikāciju, liekot uzsvaru uz sociālā tīkla Facebook izpēti, un kāds ir mērķauditorijas viedoklis par komunikāciju. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā ir bakalaura darba teorētiskā bāze, kas sastāv no literatūras analīzes par komunikāciju, iekļaujot, korporatīvo komunikāciju, sabiedriskās attiecības, aktīvismu un sociālo taisnīgumu, sociālajiem medijiem un sociālo mediju mārketingu. Darba otrajā daļā tiek sniegta informācija par bakalaura darba metodoloģiju, kas sastāv no kvantitatīvās kontentanalīzes, daļēji strukturētas intervijas, interneta aptaujas un fokusa grupas intervijas, kā arī skaidrots pētījuma dizains. Savukārt, trešajā daļā ir sniegta informācija par pētījuma rezultātiem, kuri liecina par to, ka jaunatnes organizācijas “Protests” komunikācija ir veiksmīga un katram komunikācijas kanālam ir savas vadlīnijas. Atslēgvārdi: komunikācija, sociālie mediji, sabiedriskās attiecības, sociālo mediju mārketings, sociālais taisnīgums, LGBT
dc.description.abstractThe topic of the bachelor’s thesis is Young people’s opinion about the communication of the youth organization “Protests”. The aim of the research is to to find out how the youth organization "Protests" forms communication, emphasizing the research of the social network Facebook, and what is the opinion of the target audience about communication. The bachelor’s thesis consists of three parts. The first part contains the theoretical basis of the research, which consists of literature analysis of communication, including corporate communication, public relations, activism and social justice, social media and social media marketing. The second part of the work provides information on the methodology of the research, which consists of quantitative content analysis, semi-structured interview, an internet survey and a focus group interview, it also explains the research design. The third part provides information on the results of the research, which shows that the communication of the youth organization “Protests” is successful and each communication channel has its own guidelines. Keywords: communication, social media, public relations, social media marketing, social justice, LGBT
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectsociālais taisnīgums
dc.titleJauniešu viedoklis par jaunatnes organizācijas "Protests" komunikāciju
dc.title.alternativeYoung people's opinion about the communication of the youth organization "Protests"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record