Tekstu izvēle lasītprasmes attīstīšanai 5.klases matemātikā
Autor
Alferenkova, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarbā “Tekstu izvēle lasītprasmes attīstīšanai 5.klases matemātikā” tika atlasīti un izmēģināti teksti uzdevumiem matemātikas stundās 5.klasēs ar mērķi attīstīt skolēnu lasītprasmi. Darbs sastāv no piecām nodaļām: 1.nodaļā tiek aprakstīta teorētiskā un normatīvā literatūra par lasītprasmi, 2.nodaļā tiek aprakstīta teorētiskā literatūra par tekstiem matemātikā, 3.nodaļā tiek aprakstīta teorētiskā literatūra par psihosociālās un itelektuālās attīstības īpatnībām vecumposmā no 11 līdz 12 gadiem, 4.nodaļā tiek aprakstīti atlasītie un izmēģinātie teksti un uzdevumi, 5.nodaļā ir veikts pētījuma sākumā un pētījuma beigās izpildītu teksta uzdevumu rezultātu salīdzinājums. In the diploma thesis “Selection of texts for the development of reading skills in 5th grade mathematics” texts were selected and tested for tasks in mathematics lessons in the 5th grades with the aim to develop students' reading skills. The work consists of five chapters: Chapter 1 describes the theoretical and normative literature on reading skills, Chapter 2 describes the theoretical literature on texts in mathematics, Chapter 3 describes the theoretical literature on the peculiarities of psychosocial and intellectual development in the age group from 11 to 12 years, 4 Chapter 5 describes the selected and tested texts and tasks, Chapter 5 compares the results of the text tasks performed at the beginning of the study and at the end of the study.