Mācību materiāli komunikatīvās kompetences veidošanā 4. klases skolēniem krievu valodā kā svešvalodā
Author
Ukavica, Judīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Mācību materiāli komunikatīvās kompetences veidošanā 4. klases skolēniem krievu valodā kā svešvalodā: diplomdarbs. – Rīga, 2021. – 78 lpp. Diplomdarbs ir veltīts mācību materiālu izstrādei komunikatīvās kompetences veidošanā 4. klases skolēniem krievu valodā kā svešvalodā. Tēmas aktualitāte ir saistīta ar jaunā mācību satura un pieejas ieviešanu Latvijas skolās sākot no 2020. gada 1. septembra atbilstoši jauniem pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības standartiem. Mācību materiāli izstrādāti atbilstoši jaunajam mācību saturam. Diplomdarbs sastāv no divām daļā. Pirmajā daļā pētīts SKOLA2030 pilnveidotais vispārējās pamatizglītības mācību saturs un pieeja, apkopa dažādu autoru pieredze par sākumskolas skolēnu vecumposma īpatnībām svešvalodas apguvē, aplūkots komunikatīvās kompetences saturs. Praktiskajā daļā aprakstīta pētījuma gaita – izveidoti, analizēti un aprobēti mācību materiāli. Izstrādātie mācību materiāli var tikt izmantoti 4. klases skolēnu komunikatīvās kompetences veidošanā krievu valodā kā svešvalodā. Atslēgas vārdi: komunikatīvā kompetence, kompetenču pieeja, svešvaloda, mācību materiāli. Teaching materials: communicative competence building for 4th grade pupils in Russian as foreign language: diploma paper. - Riga, 2021. - 78 pages. Thesis objective is to establish scholastic materials for building students' communicative competence in russian as foreign language lessons for 4th grade. The topic is related to the introduction of the new curriculum and approach in Latvian schools starting from September 1, 2020 in accordance with the new standards of primary education and general secondary education. The scholastic materials have been developed in accordance with the new content of teaching and approaches. The diploma thesis consists of two parts. The first part researches the improved content and approach of general primary education in SKOLA2030, maintains the experience of various authors on the peculiarities of the age of primary school students in learning a foreign language, and examines the content of communicative competence. The practical part describes the course of the research - developed, analyzed and tested scholastic materials. The developed scholastic materials can be used in Russian language lessons in developing the communicative competence of 4th grade students. Key words: communicative competence, competence, foreign language, scholastic materials.