Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorKuzņecova, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-19T10:20:02Z
dc.date.available2015-03-19T10:20:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29265en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5713
dc.description.abstractOlga Kuzņecova. Bakalaura darbs „Vakcīnas pret ērču encefalītu "TicoVac" patēriņa tirgus segmentēšana un tās pozicionēšana mērķtirgū”. Mūsdienās, piesātinātā tirgus un attīstītas konkurences apstākļos, segmentēšana, mērķtirgus izvēle un produkta pozicionēšana ir svarīgāka kā nekad. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, izpētīt vakcīnas „TicoVac” segmentēšanas, mērķtirgus izvēles un pozicionēšanas nosacījumus, atrast nepilnības un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai. Galvenie darba uzdevumi: sniegt segmentēšanas, mērķtirgus noteikšanas un pozicionēšanas teorētisku skaidrojumu, un izpētīt un novērtēt vakcīnas „TicoVac” patēriņa tirgus segmentēšanu un tās pozicionēšanu mērķtirgū. Darbs sastāv no 79 lappusēm, 2 pielikumiem un 25 attēliem. Atslēgvārdi: segmentēšana, mērķtirgus, pozicionēšana, vakcīna, ērču encefalīts.en_US
dc.description.abstractOlga Kuznecova. Bachelor thesis “Tick-borne encephalitis vaccine's "TicoVac" consumer market segmentation and its positioning in the target market”. Nowadays, when competitive environment is fast developing, segmentation, target market selection and product positioning are very important. The aim of the bachelor thesis – on the basis of theoretical insights, to study the vaccine`s "TicoVac" segmentation, target market selection and positioning conditions to find the gaps and give suggestions to prevent them. Project objectives: to give a theoretical description of segmentation, target market and positioning; to explore and evaluate the vaccine`s "TicoVac" consumer market segmentation and positioning in the target market. The project consists of 79 pages, 2 appendixes and 25 images. Keywords: segmentation, positioning, target market, vaccine.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleVakcīnas pret ērču encefalītu "TicoVac" patēriņa tirgus segmentēšana un tās pozicionēšana mērķtirgū.en_US
dc.title.alternativeTick-borne encephalitis vaccine's "TicoVac" consumer market segmentation and its positioning in the target market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record