Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorZeide, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:28:53Z
dc.date.available2022-05-27T12:28:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86524
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57149
dc.description.abstractPromocijas darba mērķis - izpētīt izglītības iestāžu vadītāju angļu valodas prasmju un profesionālā kapitāla mijsakarības dzīves kvalitātes kontekstā. Dati apkopoti un apstrādāti, izmantojot secīgi izskaidrojošo jauktā pētījuma dizainu. Pētījuma populācija ir Latvijas vispārējo, profesionālo, augstāko un speciālo izglītības iestāžu vadītāji (n=191). Secināts, ka, lai gan lielākā daļa respondentu apzinās angļu valodas prasmju un dzīves kvalitātes korelāciju, angļu valodas prasmju potenciāls netiek pilnībā izmantots un transformēts no profesionālā kapitāla elementa resursā nepietiekamo angļu valodas prasmju dēļ. Atslēgas vārdi: 21.gadsimta prasmes, angļu valodas prasmes, profesionālais kapitāls, izglītības vadība, dzīves kvalitāte
dc.description.abstractThe aim of the doctoral thesis - to explore the interrelationships between the English language skills and professional capital in the context of the quality of life. The data were collected and processed using a sequentially explanatory mixed-method research design. The population of the study are the managers of Latvian general, vocational, special and higher education institutions (n=191). The conclusion can be drawn that although the majority of the respondents were aware of the correlation between the English language skills and the quality of life, the potential of the English language skills was not fully exploited and transformed from a professional capital element to a resource due to insufficient English language skills. Key words: 21st century skills, English language skills, professional capital, education management, quality of life
dc.description.sponsorshipPromocijas darbs izstrādāts Eiropas Sociālā fonda projekta “Liepājas Universitātes akadēmiskā personāla pilnveide stratēģiskās specializācijas jomās – logopēdija, pirmsskolas izglītība un sākumizglītība” (Nr. 8.2.2.0/18/I/003) ietvarā.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectAdult pedagogy
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPieaugušo pedagoģija
dc.titleIzglītības iestāžu vadītāju angļu valodas prasmes kā profesionālā kapitāla resurss dzīves kvalitātes kontekstā
dc.title.alternativePromocijas darbs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record