Vārdu krājuma sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem dienas ritā
Author
Kusiņa, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums: Vārdu krājuma sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem dienas ritā Kvalifikācijas darba autors: Anda Kusiņa Darba mērķis: pētīt 3-4 gadus vecu bērnu vārdu krājuma sekmēšanu dienas ritā. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām: 1.Teorētiskā daļa. Teorētiskās literatūras analīze par vārdu krājuma sekmēšanu 3-4 gadus veciem bērniem. Tajā ir iekļauta analīze par valodas un runas skaidrojumu, analīze un raksturojums par jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstību, kā arī pētīti un apkopoti dažādu autoru viedokļi, kā sekmēt bērnu vārdu krājumu dienas ritā. 2.Empīriskā pētījuma daļa. Bērnu vārda krājuma izpēte un izvērtēšana atbilstoši izstrādātajiem kritērijiem. Praktiskā darbībā pielietotas dažādas rotaļas un metodes, lai sekmētu bērnu vārdu krājumu. Analīze un apkopojums par pedagoģiskajā procesā iegūtajiem rezultātiem. Atslēgas vārdi: Pirmsskola, vārdu krājums, vārdu krājuma sekmēšana, dienas ritums, pedagoģiskais process. Kvalifikācijas darba apjoms: 52 lpp., darbā iekļautas 3 tabulas, 13 attēli, 7 pielikumi. Darbā izmantoti 47 informācijas avoti. Qualification work’s title: Vocabulary promotion for 3-4 years old children’s during the daily routine Qualification work’s author: Anda Kusiņa Purpose of the work: To study the promotion of 3–4 year olds’ vocabulary in the daily routine The qualification work consists of 2 parts : 1.Theoretical part. Analysis of theoretical literature on vocabulary development of 3-4 year olds’. It includes an analysis of the explanation of language and speech, an analysis and description of the development of younger preschool children, as well as exploration and synthesis of different author’s view on how to promote children’s vocabulary in the daily routine. 2.Empirical part. Research and evaluation of children’s vocabulary according to established criteria. Practical activities using a variety of games and techniques to promote children’s vocabulary. Analysis and summary of the results obtained in the pedagogical process. Key words: preschool, vocabulary, vocabulary promotion, daily routine, pedagogic process The volume of the qualification work: 52 pages, 3 tables, 13 pictures, 7 attachments, 47 sources of information.