Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorEiholce, Gunita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:04Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84960
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57186
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Gunita Eiholce Kvalifikācijas darba nosaukums: “Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves veicināšana pedagoģiskajā procesā.” Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma priekšmets: jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves veicināšana Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pētīt 2 – 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšanas iespējas pedagoģiskajā procesā pirmsskolā Pētījuma hipotēze: jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves veicināšana pedagoģiskajā procesā būs sekmīga, ja •skolotājs ņem vērā katra bērna attīstības līmeni, piedāvājot pēc satura un fiziskās slodzes atšķirīgas kustību rotaļas un vingrinājums •izmanto daudzveidīgu inventāru, kas piesaista bērnu uzmanību. Pētījums sastāv no teorētiskās daļas - pamatkustību raksturojums, to nozīme bērna attīstībā, bērnu attīstības raksturojums, pedagoģiskā procesa raksturojums bērnu pamatkustību apguves veicināšanai; un praktiskās daļas – bērnu novērošana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, pētījuma datu matemātiskā apstrāde un analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: Darbs sastāv no 45 lappusēm, iekļauti 8 attēli un 3 tabulas. Atslēgas vārdi: pamatkustības, kustību rotaļa, sporta aktivitātes, pedagoģiskais process
dc.description.abstractAuthor of the qualification work: Gunita Eiholce Title of the qualification work: “Promoting the learning of child movement of the youngest pre-school age in the pedagogical process.” Subject of study: Pre-school pedagogical process. Subject-matter: Promoting basic movements of children of the youngest pre-school age Purpose of the study: To justify and practically explore the possibilities for promoting basic mobility of 2-3-year-olds in pre-school teaching. Study hypothesis: Promoting the learning of basic movements of children of the youngest pre-school age in the pedagogical process will be successful if • teacher takes into account the level of development of each child, offering different mobility and exercise according to content and physical load • use a variety of inventory that attracts children's attention. Key words: basic movements, movement play, sports activities, pedagogical process. The study consists of a theoretical part - a description of the basic movements, their role in the development of the child, the characteristics of the child development, the pedagogical process of promoting basic movements of children; and the practical part: child observation, pedagogical testing, mathematical processing and analysis of study data. Extent of the qualification work: Consists of 45 pages, contains 8 images, and 3 tables.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPamatkustības
dc.subjectKustību rotaļa
dc.subjectSporta aktivitātes
dc.subjectPedagoģiskais process
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves veicināšana pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativePromoting the learning of child movement of the youngest pre-school age in the pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record