dc.contributor.advisor | Zīriņa, Tija | |
dc.contributor.author | Poga, Kristīne | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-05-27T12:29:04Z | |
dc.date.available | 2022-05-27T12:29:04Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 84961 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57187 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: Drošības izjūtas veicināšanas iespējas pirmsskolā agrajā bērnības vecumposmā. Pētījuma mērķis: pētīt teorētiskās atziņas par veiksmīgu drošības izjūtas veicināšanu pirmsskolā un veikt empīrisko pētījumu par bērnu drošības izjūtas veicināšanas iespējām. Pētījuma hipotēze: ar kādiem pedagoģiskajiem paņēmieniem bērnu drošības izjūtas veicināšana bija vissekmīgākā? Atslēgas vārdi: drošības izjūta, agrās bērnības vecumposms, pirmsskola, adaptācija, empīriskais pētījums. Darbs sastāv no divām nodaļām un septiņām apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā ar apakšnodaļām aplūkota teorija par drošības izjūtas jēdziena skaidrojumu psihologu un pedagogu atziņās. Veikta 1.5 – 2 gadus vecu bērnu attīstības īpatnību izpēte, kā arī aplūkotas drošības izjūtas veicināšanas iespējas pirmsskolā. Otrajā nodaļā veikts empīriskais pētījums, aplūkotas pētījuma metodes un sniegts pētījuma bāzes skaidrojums. Veikta bērnu raksturojuma analīze, pedagoģiskā izmēģinājumdarbība un novērtēti iegūtie rezultāti. Darba nobeigumā izteikti secinājumi un priekšlikumi. Kvalifikācijas darba apjoms 44 lpp. Izmantoti 28 informācijas avoti, Darbā ir 4 tabulas, 5 attēli un 4 pielikumi. | |
dc.description.abstract | Author of the paper: Kristīne Poga Supervisor: Professor Dr.psych. Tija Zīriņa Paper title: Opportunities to promote a sense of security for children in pre-school at early childhood stage. Research aim: to study the theoretical findings on the successful promotion of a sense of security in pre-school and to conduct an empirical study on the possibilities of promoting a sense of security for children. Research question: what pedagogical techniques were most effective in promoting children's sense of security? Key words: sense of security, early childhood, preschool, adaptation, empirical research. Paper consists of two chapters and seven sub-chapters. The first chapter with subchapters discusses the theory of sense of security in psychology and pedagogy. A study of the peculiarities of the development of 1.5 - 2-year-old children has been carried out, as well as the possibilities of promoting a sense of security in pre-school has been considered. In the second chapter the empirical research is performed, the research methods are considered and the explanation of the research base is given. The analysis of children's characteristics was performed, pedagogical experimental activities were performed and the obtained results were evaluated. Conclusions and proposals are made at the end of the paper. Volume of the paper is pages. Information sources that have been used: 28. Paper consists of 4 tables, 5 pictures and 4 annexes. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | drošības izjūta | |
dc.subject | agrās bērnības vecumposms | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | adaptācija | |
dc.subject | empīriskais pētījums | |
dc.title | Bērnu drošības izjūtas veicināšanas iespējas pirmsskolā agrās bērnības vecumposmā | |
dc.title.alternative | Opportunities to promote a sense of security for children in pre-school at early childhood stage. | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |