Pirkstiņrotaļas 1,5 - 3 gadus vecu bērnu valodas krājuma bagātināšanai ar dzīvnieku nosaukumiem
Autor
Roķe, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba nosaukums: Pirkstiņrotaļas 1,5-3 gadus vecu bērnu valodas krājuma bagātināšanai ar dzīvnieku nosaukumiem Darba mērķis: Izpētīt, kā ar pirkstiņrotaļu palīdzību var sekmēt 1,5-3 gadus vecu bērnu runas krājuma bagātināšanos ar dzīvnieku nosaukumiem. Darbs sastāv no 53.lpp, divām nodaļām un septiņām apakšnodaļām no 4 pielikumiem, 8 attēliem,4 tabulām 23 bibliogrāfiskiem avotiem. Pirmajā nodaļā darba autore raksturoja 1,5-3 gadus vecus bērnu no dažādiem skatupunktiem, otrajā nodaļā darba autore veica pētījumu, kura laikā secināja, ka pirkstiņrotaļas ir nepieciešamas bērniem, lai palīdzētu iemācīt dzīvnieku nosaukumus. Kā secina darba autore, ne visiem bērniem bija viegli, bet vairumā tas bērniem palīdzēja iegaumēt jaunus dzīvnieku nosaukumus. Atslēgas vārdi : pirmais posms ; dzīvnieku nosaukumi ; pirkstiņrotaļas ; runas attīstība Title: Finger toys to enrich the language collection with animal names for 1.5-3 year old children Aim of the work: • To study how finger toys can be used to enrich the speech collection of 1.5-3 year old children with animal names. The work consists of 53 pages, two chapters and seven subsections from 4 appendices, 8 figures,4 tables 23 bibliographical sources. In the first chapter, the author described 1.5-3 year old children from different points of view, in the second chapter the author of the paper conducted a study, during which he concluded that finger toys are necessary for children to help teach animal names. According to the author, it was not easy for all children, but for the most part it helped children to remember new animal names. Key words: the first stage; animal names; finger toys; speech development