Show simple item record

dc.contributor.advisorMiķelsone, Ilze
dc.contributor.authorMajore, Aiva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:05Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84968
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57194
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma – Bērnu ikdienas rituāli pašvadītas mācīšanās attīstībai pirmsskolas izglītības trešajā posmā. Darba autors – Aiva Majore. Darba mērķis ir izpētīt pirmsskolas vecākā vecuma bērnu ikdienas rituālus pašvadītas mācīšanās attīstībai. Pētījuma objekts: pašvadīta mācīšanās Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām. Pirmajā daļā aplūkots un pētīts pašvadītas mācīšanās jēdziens, skolotāju loma pašvadītas mācīšanās prasmju attīstīšanai pirmsskolas izglītības trešajā posmā, aplūkota pašvadītas mācīšanās un ikdienas rituālu nozīme bērnu pašvadītas mācīšanās pilnveidei. Otrajā, empīriskajā daļā, veikts pētījums par bērnu pašvadītas mācīšanās izpēti pirmsskolas izglītības trešajā posmā. Pētījums veikts izmantojot pedagoģisko novērošanu 12 pirmsskolas izglītības iestādes bērni vecumā no 5 – 6 gadiem. Pētījuma rezultātā tika apstiprināts izvirzītais jautājums - ikdienas rituāli palīdz attīstīt bērnu pašvadītu mācīšanos pirmsskolas izglītības trešajā posmā. Darbs sastāv no 43 lapas puses, 7 attēliem, 1 tabulas, 3 pielikumiem, izmantoti 29 literatūras avoti, izdarīti 19 secinājumi un izteikti 6 priekšlikumi. Atslēgas vārdi: pašvadīta mācīšanās, ikdienas rituāli, rotaļnodarbības pirmsskolā. Ierobežotā darba apjoma un laika dēļ pētījuma bāze ir neliela – 12 bērni, tāpēc darbs var kalpot par pamatu turpmāka pētījumu veikšanai, iekļaujot pētījumā vairāk bērnu un veicot pētījumu ilgākā laika periodā, kas pētījuma rezultātus padarītu pamatotākus.
dc.description.abstractSubject of qualification work — Daily rituals for children to develop self-directed learning in pre-school phase 3. Author of the work – Aiva Majore The aim of the work is to explore the daily rituals of children of the pre-primary age for the development of self-directed learning. Subject of study: self-directed learning The qualification work consists of 2 parts. The first part deals with and studies the concept of self-directed learning, the role of teachers in developing self-directed learning skills in pre-primary education phase 3, the importance of self-directed learning and daily rituals for improving children's self-directed learning. In the second empirical part, a study has been carried out on the study of self-directed learning of children in phase 3 of pre-primary education. The study was carried out using pedagogical observation of 12 children of the pre-school educational establishment aged 5-6 years. The study confirmed the hypothesis of day-to-day rituals helping to develop self-directed learning for children in phase 3 of pre-primary education. The work consists of 43 pages, 7 images, 1 table, 3 annexes, 29 sources of literature, 19 conclusions and 6 proposals. Key words: self-guided learning, daily rituals, playing lessons in preschool. Due to the limited size and time of work, the study base is limited to 12 children, so the work can serve as the base for further studies, including more children in the study and conducting the study over a longer period that would justify the study’s results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpašvadīta
dc.subjectmācīšanās
dc.subjectikdienas
dc.subjectrituāli
dc.subjectrotaļnodarbības
dc.titleBērnu ikdienas rituāli pašvadītas mācīšanās attīstībai pirmsskolas izglītības trešajā posmā
dc.title.alternativeDaily rituals for children to develop self-directed learning in pre-school phase 3
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record