Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūta
dc.contributor.authorMālniece, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:06Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:06Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84971
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57197
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore Elīna Mālniece veica pētījumu ,, 2-3 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veicināšana spēlēs un rotaļās dabā” lektores Mg. paed. Rūtas Vocišas vadībā. Mērķis: pētīt, kā veicināt 2-3 gadus vecu bērnu sadarbības prasmes rotaļās un spēlēs dabā. Darba apjoms: 47 lappuses, un tas ietver 23 attēlus, 9 tabulas, 22 literatūras avotus, 4 pielikumus. Darba pirmā daļa balstās uz pedagoģiski psiholoģiskās literatūras analīzi par sadarbības prasmēm, bērnu vecumposma īpatnībām un spēļu un rotaļu nozīmi dabā. Darba otrajā daļā veikti pedagoģiskie novērojumi par bērnu sadarbības prasmēm un pedagoģiskā izmēģinājuma darbību bērnu sadarbības prasmju attīstības veicināšanai spēlēs rotaļās dabā. Sadarbība ir viena no 21.gadsimta prasmēm, kas tiek sagaidītas no bērniem, tāpēc jau pirmsskolas vecuma bērnos ir jāieliek pamati šīm spējām. Spēles un rotaļas dabā var izmantot kā vienu no metodēm, lai atvieglotu un palīdzētu bērniem apgūt sadarbību, jo ir pieejami dažādi materiāli un lielāka platība, kur bērniem darboties. Atslēgvārdi – sadarbības prasmes, pirmsskola, rotaļas, spēles, daba, 2-3 gadu vecums.
dc.description.abstractThe author of the Qualification Paper, Elīna Mālniece, conducted research on “Promoting the Cooperation Skills in Games in the Nature of Two to Three Year Old Children” led by a lecturer Mg. paed. Rūta Vociša. Aim of the Paper: to study how to promote the cooperation skills of 2–3-year-old children in games and games in the nature. The Paper consists of: 47 pages including 23 pictures, 9 tables, 22 sources of literature, 4 appendices. The first part of the Paper is based on the analysis of pedagogical-psychological literature on cooperation skills, peculiarities of children’s age and the importance of games and games in nature. In the second part of the Paper pedagogical observations on children’s cooperation skills and pedagogical pilot activities to promote the development of children’s cooperation skills in games and games in the nature are made. The ability to cooperate is one of the 21st century’s skills which is expected from children; therefore, pre-schools need to lay the foundation for these abilities. Games in the nature can be used as one of the tools to ease and help children learn cooperation skills, because of the different materials available and a larger area for children to operate. Key words – cooperation skills, pre-school, games, nature, 2-3 year old age.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectSadarbības prasmes
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectRotaļas
dc.subjectSpēles
dc.subjectDaba
dc.title2-3 gadu vecu bērnu sadarbības prasmju veicināšana spēlēs un rotaļās dabā
dc.title.alternativePromoting the Cooperation Skills in Games in the Nature of Two to Three Year Old Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record