Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorŠverna, Endija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:07Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84978
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57203
dc.description.abstractDarba autore: Endija Šverna Kvalifikācijas darba tēma: Bērna veiksmīgas adaptācijas nosacījumi pirmsskolas izglītības iestādē. Studiju programma: Latvijas Universitāte, Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, Nepilna laika: klātiene, Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības, “Pirmsskolas izglītības skolotājs” Darba zinātniskais vadītājs: lektore, Mg. Paed. Rasma Purmale Kvalifikācijas darbā tiek analizēts: adaptācijas jēdziens, adaptāciju ietekmējošie faktori, 1,5 – 3 gadu bērnu raksturojums pētāmā temata aspektā un veikts praktiskais pētījums par 1,5-3 gadu bērnu adaptāciju „X” pirmsskolas izglītības iestādē, „X” grupā. Darba mērķis: analizēt teorētiskās atziņas par adaptāciju, veiksmīgas adaptācijas pamatnosacījumiem un veikt praktisko pētījumu kā pedagoģiskajā procesā pirmsskolā var nodrošināt katra bērna veiksmīgu adaptēšanos. Praktiskais pētījums tika veikts balstoties uz teorētiskajām atziņām par adaptāciju ietekmējošiem faktoriem un veiksmīgas adaptācijas nosacījumiem, analizējot Dž. Boulbija, V. Romenkovas, S. Gailumas, A.Vorobjova, V.Reņģes, L. Dubkēviča, M. Vinderes, G.Svences, I. Puškarevs, u.c. autoru teorētiskās atziņas un informācijas avotus. Praktiskajā pētījumā tika pierādīta hipotēze: bērns veiksmīgi adaptēsies pirmsskolā, ja: pedagogs praksē ievēros bērna veiksmīgas adaptēšanās nosacījumus, būs sadarbība ar ģimeni. Darba struktūra: ievads, 2 daļas: teorētiskā un praktiskā, secinājumiem un ieteikumiem, 14.attēliem, 15.tabulām, 62.izmantoto literatūras un citu avotu saraksta, 9.pielikumi. Atslēgas vārdi: adaptācija, veiksmīga adaptācija, vide, sadarbība
dc.description.abstractAuthor of the work: Endija Šverna The topic of the qualification paper: Conditions for successful adaptation of children in a preschool educational institution Study program: University of Latvia, Faculty of Pedagogy, Psychology and Art, Part-time: full-time, First level professional higher education, “Pre-school education teacher” Scientific supervisor: lecturer, Mg. Pead. Rasma Purmale The following is researched / analyzed in the qualification work: Aim of the work: to analyze theoretical findings about adaptation, basic conditions for successful adaptation and to conduct practical research on how to ensure successful adaptation of each child in the pedagogical process in preschool. The practical research was carried out on the basis of theoretical findings on factors influencing adaptation and conditions for successful adaptation, analyzing Romenkov V, Gailuma S, Vorobjov A, Reņģe V, Dubkēvičs L, Vindere M, Svence G, Doulby J., Pushkarev I, theoretical findings and other information source. The hypothesis was proved in the practical research: a child will successfully adapt in preschool, if: the teacher will observe the conditions for the child's successful adaptation in practice, there will be cooperation with the family. Structure of the work: introduction, 2 parts: theoretical and practical, conclusions and suggestions, 14.figures, 15. Tabeles, 62.list of used literature and other sources, 9. attachments. Keywords: adaptation, successful adaptation, environment, cooperation
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectadaptācija
dc.subjectveiksmīga adaptācija
dc.subjectvide
dc.subjectsadarbība
dc.titleBērna veiksmīgas adaptācijas nosacījumi pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeConditions for successful adaptation of children in a preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record