Show simple item record

dc.contributor.advisorFrance, Ilze
dc.contributor.authorKrieviņa, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:09Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84994
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57214
dc.description.abstractSaistībā ar izglītības reformu Latvijā, aktualitāte un tendence izglītībā ir kompetenču pieeja, kuras viens no elementiem ir caurviju prasmes. Tās ir iekļautas valsts izglītības dokumentācijā – standartā, kas jāīsteno visiem skolotājiem attiecīgajā izglītības posmā. Viena no caurviju prasmēm ir kritiskā domāšana, tāpēc maģistra darbā “Kritiskās domāšanas prasmju integrēšana mācību procesā 7. klasēs” mērķis ir izpētīt, izveidot sistēmu un aprobēt, kā izglītības iestādē organizēt mācību procesu 7.klašu skolēnu kritiskās domāšanas prasmju mācīšanai un pilnveidošanai. Darbā iegūti secinājumi par to, kādi ir būtiskākie priekšnoteikumi, lai skolēni apgūtu kritiskās domāšanas prasmes, kā mācību procesā veidot pārnesi dažādās jomās, lai uzlabotu konkrētās prasmes mācīšanos. Maģistra darbu veido 58 lappuses, 23 attēls, 3 tabulas. Darbā analizēti 52 informācijas avoti un pievienoti 12 pielikumi. Atslēgas vārdi: caurviju prasmes, kritiskās domāšanas prasmes, skolotāju sadarbība, secināšana.
dc.description.abstractThe education system of Latvia is undergoing a reform with a spotlight on competency approach. Particularly, towards transversal skills. They are prioritized in the national education documentation and must be implemented at all educational stages. This Master thesis “The Integration of Critical Thinking Skills in the Learning Process of the 7th Grade” focuses on critical thinking in the context of transversal skills. It will explore, establish and test a system on how to teach and develop critical thinking skills of the 7th grade. The thesis identified the important prerequisites to successfully acquire critical thinking skills and how to transfer knowledge and skills between different areas in the learning process to improve training of specific skills. Master thesis contains 58 pages, 23 images, 3 tables, 52 literature sources. There are 12 attachments. Key words: transversal skills, critical thinking skills, teacher cooperation, inference.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectkritiskās domāšanas prasmes
dc.subjectskolotāju sadarbība
dc.subjectsecināšana
dc.titleKritiskās domāšanas prasmju integrēšana mācību procesā 7.klasēs
dc.title.alternativeThe Integration of Critical Thinking Skills in the Learning Process of the 7th Grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record