Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorHartmane, Alisa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:13Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85044
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57242
dc.description.abstractBakalaura darba temats “Viedierīču izmantošana lasītprasmes veicināšanai pirmsskolā 3. izglītības posmā”. Darba izvirzītais mērķis: Pētīt un praktiski pierādīt viedierīču efektīvas izmantošanas iespējas lasītprasems apguvē pirmsskolā 3. izglītības posmā. Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi: 1. Analizēt lasītprasmes apguves nosacījumus pirmsskolā 3. izglītības posmā. 2. Apzināt lasītprasmes veicinošu viedierīču izmantošanas iespējas pirmsskolas vecumā. 3. Veikt pētījumu par viedierīču izmantošanu lasītprasmes veicināšanai pirmsskolā 3. izglītības posmā. 4. Sniegt priekšlikumus pedagogiem viedierīču izmantošanā lasītprasmes veicināšanai pirmsskolā 3. izglītības posmā. Darba pirmajā nodaļā autore analizē lasītprasmes apguves procesu pirmsskolā, apzin metodes un paņēmienus, lai sekmētu lasītprasmi pirmsskolas 3. posmā. Darba otrajā nodaļā autore izanalizēja viedierīču izmantošanas iespējas lasītprasmes apguvē pirmsskolā, kā arī kādas ir šobrīd pieejamās vietnes, lai veicinātu, sekmētu vai pilnveidotu lasītprasmi 3. pirmsskolas izglītības posmā, kas ir svarīgi, lai turpinātu mācības sākumskolā. . Pētījuma praktiskajā daļā autore parādīja iespējas, kā var integrēt digitālas tehnoloģijas mūsdienu pirmsskolas pedagoģijā, lai pilnveidotu pedagoga darbu sasniedzot noteiktus mērķus. Pētījuma laikā tika apstiprināta autores izvirzītā hipotēze - Ja ikdienas lasītprasmes apmācībās pirmsskolā 3. izglītības posmā izmantos viedierīces, tad notiks sekmīgāka lasītprasmes apguves dinamika. Un izstrādāti priekšlikumi pedagogiem lasītprasmes veicināšanā izmantojot viedierīces. Atslēgas vārdi: viedierīces, lasītprasme, vietnes, sekmēšana. Darba apjoms 51 lpp., Darba struktūru veido ievads, trīs nodaļas, apakšnodaļas, secinājumi, ieteikumi un literatūras avotu saraksts. Izmantoti 33 informācijas avoti.
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis is “Using smart devices to promote literacy in the third stage of pre-school education”. The goal of this thesis is to research and obtain practical evidence on effective usage of smart devices to promote literacy in the third stage of pre-school education. In order to achieve this goal, the following tasks were set: Analyse the rules of literacy acquisition in the third stage of pre-school education Study usage of smart devices that would encourage literacy among pre-schoolers Do a research on the usage of smart devices in order to promote literacy in the third stage of pre-school education Present suggestions to teachers about usage of smart devices to promote literacy in the third stage of pre-school education. In the first chapter author analyses the literacy process in pre-school, studies methods and tools to provide literacy in the third stage of pre-school education. In the second chapter the author analysed the possibilities of using smart devices to promote literacy in pre-school, as well as currently available websites in order to promote, help and improve literacy in the third stage of pre-school education, that is important in order to continue studies in primary school. In the practical part of the research author shows possibilities, how to integrate digital technologies in modern pre-school pedagogy in order to improve the work of a teacher and achieve certain goals. In the course of research author gained a confirmation to her proposed hypothesis - if in everyday literacy lessons in the third stage of pre-school education teachers used smart devices, the dynamics of literacy would be more effective. Author also developed suggestions to teachers for promoting literacy using smart devices. Key words: smart devices, literacy, websites, promote. The volume of this bachelor thesis is 51 pages. The structure of this thesis is made of introduction, three chapters, sub-chapters, conclusions, suggestions and a list of literature. There are 33 sorts of information used in this bachelor thesis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectviedierīces
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectvietnes
dc.subjectsekmēšana
dc.titleViedierīču izmantošana lasītprasmes veicināšanai pirmsskolā 3. izglītības posmā
dc.title.alternativeUsing smart devices to promote reading in preschool Stage 3 of education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record