Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorOzola-Ozoliņa, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:16Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85068
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57257
dc.description.abstractDarba vadītājs: Santa Ozola- Ozoliņa Darba vadītāja: docente, Dr. paed. Inga Stangaine Pētnieciskā darba temats: 5 – 6 gadīgu bērnu stāstīt prasmju veicināšana pedagoģiskajā procesā pirmskolā Pētījuma mērķis: pētīt 5 – 6 gadīgu bērnu stāstīt prasmju veicināšanas iespējas pedagoģiskajā procesā. Pētījuma hipotēze: bērnu stāstīt prasme tiks veicināta, ja: •pedagoģiskajā procesā tiek piedāvāts daudzveidīgs uzskates materiāls ( attēlu sižetiskās kartiņas, pasaku grāmatas u.c); •skolotāja uzdod jautājumus, kas palīdz veidot stāstījumu. Teorētiskā daļā: tiek vākta informācija par bērnu stāstīt prasmi, kā to veicināt pedagoģiskajā procesā. Empīriskajā daļā: tiek izmantota teorijas savāktā informācija un tiek veikts pētījums bērnu stāstīt prasmes veicināšanai pedagoģiskajā procesā. Darba autore izvēlējās šo tematu, jo pašai mājās arī ir tāda vecuma bērns. Kvalifikācijas darba autore veica pētījumu vairāku mēnešu garumā. Pētījumā piedalījās 15.pirmskolas bērni vecumā 5 – 6 gadi un pētījums notika X izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbā ir ievads, teorētiskā un pētnieciskā daļa gan ar secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras un avotu saraksts un arī pielikumi. Kvalifikācijas darbs sastāv no 58 lpp., 12.attēliem, 2.tabulām, 4.pielikumiem, darbā izmantoti 42 literatūras avoti. Atslēgvārdi: pirmsskola, valoda, runa, stāstīt prasmē, pedagoģiskais process.
dc.description.abstractJob manager: Santa Ozola- Ozoliņa Head of work: Doent., Dr Ped. Inga Stangaine Subject of research work: Promoting the skills of 5 – 6 years old in pre- schools teaching. Purpose of the study: to studying the teaching process of 5 – 6 years – old to tell skills developments. Study hypothesis : The ability to tell a children will be promoted if: •the pedagogical process offers a variety of viewing materials ( image cards, fairy tale, books, etc. ). •the teacher asks questions that help shape the narrative. Theoretical part: collecting information on the childs ability to the how to promote it in the pedagogical process. In the empirical part: the information collected by the theory is used and a study is being carried out to promote childrens skills in the pedagocial process. The author of the work chose the subject because the child of the same age at home is also a child of the same age. The author of the qualificiation work carried out the study for several months. The study involved 15 pre- primary children aged 5 – 6 years and the study took place in the X education establishment. The qualification work consists of an introduction, theoretical and exploratory part, both with conclusions and proposals, a list of literature and sources and also annexes. The qualification work consists of pages 58, pictures 12, tables, 2, annex 4, 42 sources of literature. Keywords: prescool, language, speech, knowledge, pedagogical process.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvaloda
dc.subjectruna
dc.subjectstāstītprasme
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.title5 – 6 gadīgu bērnu stāstīt prasmju veicināšana pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativePromoting the skills of 5 – 6 years old in pre- schools teaching
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record