Ilgtspējīgu finanšu pratības attīstības veicināšana profesionālajā vidējā izglītībā
Author
Laķe, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Finanšu sektora jaunais normatīvais regulējums finansējuma ilgtspējas aspektu obligātai atklāšanai aktualizē pieprasījuma un piedāvājuma līdzsvarošanu citādākām strādājošo kompetencēm ilgtspējīgu finanšu jomā. Pētījuma mērķis ir izpētīt un izstrādāt ieteikumus ilgtspējīgu finanšu pratības veicināšanai profesionālajā vidējā izglītībā. Pētījumā tika pētītas SuFi projekta dalībnieku strukturētu rakstisku interviju atbildes, pamatotās teorijas pētījuma dizainā ar nepārtrauktās salīdzināšanas metodi, kas ir piemērota kvalitatīvo datu analīzei, darba autores interpretācijā. Pētījumā tika izstrādāts sistēmiski aptverošs teorētisks priekšlikums kā veicināt ilgtspējīgu finanšu pratību un aprakstītas ilgtspējīgu finanšu pratību veicinošas pedagoģiskās pieejas profesionālajā vidējā izglītībā. The new financial regulatory framework requires mandatory disclosure of sustainability aspects for investments and actualizes supply demand balance for different sectoral competencies in the field of sustainable finance The aim of study is to develop recommendations for the promotion of sustainable financial competence in vocational education and training The study analyses structured interview responses of the SuFi project participants, Analysis design is based on grounded theory with a constant comparative method. The method is suitable for analysis of qualitative data in the author's interpretation The thesis contains a systemically comprehensive proposal for the promoting of sustainable finance competence. In addition, the work describes pedagogical approaches to promote sustainable finance competence in vocational education and training