Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorAndersone, Sabīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:21Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85120
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57290
dc.description.abstractDarba autore ir Sabīne Andersone. Bakalaura temats ir ’’Intereses par sportu veidošanās 3.klases skolēniem pedagoģiskajā procesā”. Darba mērķis : analizēt teorētisko literatūru par interesēm, to veidošanos un pētīt intereses sekmēšanu par sportu sākumskolā. Viena no mūsdienu aktuālajām tēmām sabiedrībā, ir bērnu intereses trūkums par fiziskās aktivitātēm, kuras tiek nomainītas pret dažādām, mūsdienu tehnoloģijām. Bieži vien bērni kļūst atkarīgi no šo ierīču lietošanas un tas kļūst par iemeslu mazkustīgam dzīvesveidam, kā arī intereses trūkumam nodarboties ar fiziskām aktivitātēm. Šī bakalaura darba galvenais pētījums ir saistīts ar skolēnu intereses veicinošajiem faktoriem. Kas ietekmē skolēnu izvēli, kas rosina un veicina interesi iesaistīties fiziskās aktivitātēs skolā un dažādos ārpusskolas pulciņos un nodarbībās.. Galvenais šī darba mērķis ir izzināt un pētīt, kādi ir pozitīvas un ieinteresētas attieksmes veidošanās galvenie iemesli, kuri rosina skolēniem būt aktīviem. Pētījuma teorētiskajā daļā, tika apkopoti un pētīti dažādi literatūras avoti par bērnu fizisko un garīgo veselību, un intereses rosināšanu sākumskolas vecuma bērniem. Tika izstrādātas aptauju anketas un anketēti trešās klases skolēni par viņu attieksmi pret fiziskām aktivitātēm un veselīgi dzīvesveidu. Tikai veiktas pārrunas par intereses veicināšanu, kā arī noskaidroti galvenie intereses veicinošie faktori sporta nodarbībās. Izstrādāta sporta nodarbība, kuras laikā bērni paši nosaka veicamās aktivitātes. Pēc datu analīzes tika izdarīti secinājumi un izstrādāti ieteikumi interešu veicināšanai sporta nodarbībās. Darba gaitā tika secināts, ka pozitīvu attieksmi pret fiziskām aktivitātēm rodas jau ietekmējoties no ģimenes paradumiem. Ne mazāk būtiskas faktors ir skolas porta inventārs, vide, kurā notiek sporta nodarbība un kolektīvā attieksme un noskaņa sporta nodarbībās. Darbs sastāv no 57 lpp., darbā iekļauti 14attēli un 2 tabulas, pievienoti 4 pielikumi. darba izstrādē izmantoti 30 literatūras avoti. Atslēgasvārdi: intereses, sākumskola, sporta nodarbības,
dc.description.abstractThe author of the work is Sabine Anderson. The theme of the bachelor work is ‘’An interest in sport in the teaching process for third grade students’’. Aim of the research: to analyze theoretical literature on interests, their formation and to study the promotion of interest in sport in primary school. One of the current issues in the society is the lack of interest among children in physical activities, which are being replaced by different, modern technologies. Children often become addicted to these devices and this leads to a sedentary lifestyle as well as a lack of interest in physical activities. The main study of this bachelors work is related to factors contributing to the interest of students. Which influences the choice of students, which encourages and promotes the interest in engaging in physical activities in school and in different out-of-school groups and classes. The main aim of this work is to explore and study the main reasons for the development of a positive and interested attitude that encourage students to be active. In the theoretical part of the study, various literature sources on children's physical and mental health and the promotion of interest in children of primary school age, were collected and studied. Third grade students were surveyed about their attitudes towards physical activities and a healthy lifestyle. There were also discussions on the promotion of interest, as well as the main factors contributing to the promotion of interest in sport. A physical education lesson has been developed in which students chose the activities they would perform. Following the analysis of the data, conclusions were reached and recommendations for the promotion of interest in sports were developed. As work progressed, it was concluded that a positive attitude towards physical activity arises from the influence of family habits. Also the school sports equipment, the environment of the lesson and students mood, attitude are also important factors. The work consists of 57 pages, including 14 pictures and tables 2, 4 attachments. There are 30 sources of literature. Key words: interests, primary school, physical education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectinteresess
dc.subjectsākumskola
dc.subjectsports
dc.subjectnodarbības
dc.titleIntereses par sportu veidošanās 3.klases skolēniem pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeFormation of interest for sport in 3rd grade students un the pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record