Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorBabre-Mironoviča, Aivita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:23Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85154
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57307
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Vecākā vecumposma bērnu patstāvības sekmēšana mākslinieciskajā darbībā. Darba autore: Aivita Babre – Mironoviča. Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Dagnija Vigule. Darba apjoms: 51 lappuse, 5 tabulas, 23 attēli, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts ar 73 vienībām latviešu, angļu un krievu valodā, secinājumi, priekšlikumi, 2 pielikumi. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu patstāvības sekmēšanas iespējas mākslinieciskajā darbībā. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģiskās, psiholoģiskās teorētiskās atziņas par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarībām; 2.Raksturot patstāvības veidošanos un sekmēšanas iespējas pirmsskolas vecuma bērniem; 3.Izpētīt pirmsskolas vecākā vecumposma bērnu mākslinieciskās darbības īpatnības un to lomu patstāvības sekmēšanā; 4.Apkopot un analizēt iegūtos datus, izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskā – pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze. 2.Empīriskās – bērnu novērošana, pedagoga intervija, vecāku anketēšana, iegūto rezultātu apkopošana un analīze. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka bakalaura darbā izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies un mākslinieciskā darbība sekmē bērnu patstāvību. Atslēgas vārdi: patstāvība, mākslinieciskā darbība, 5 – 7 gadīgs bērns.
dc.description.abstractTitle: Promoting the independence of older children in artistic activity. Author: Aivita Babre – Mironoviča Scientific supervisor of the work: Dr.paed. Dagnija Vigule Workload: 51 page, 5 tables, 23 images, introduction, 2 charpters with subsections, list of used literature and sources wich includes 73 units in Latvian, English and Russian language, conclusions, proposals, 2 appendices. Tasks of research: 1. To analyze padagogical, psychological theoretical findings about the regularities of the development of older pre-school children; 2.To describe the formation of independence and promotion opportunities for preschool children; 3.To study the peculiarities of the artistic activity of preschool children and their role in promoting independence. Research methodology: 1.Theoretical – analysis of pedagogical and psychological literature; 2.Empirical – observation of children, interview of a teacher, questionnaire of parents, compilation and analysis of the obtained results. As a result of the research, it was concluded the hypothesis put forward in the bachelor’s thesis has been confirmed and artistic activity promotes children’s independence. Keywords: independence, artistic activity, 5 -7 years old child.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpatstāvība
dc.subjectmākslinieciskā
dc.subjectdarbība
dc.subject5-7
dc.subjectgadīgs
dc.titleVecākā vecumposma bērnu patstāvības sekmēšana mākslinieciskajā darbībā
dc.title.alternativePromoting the independence of older children in artistic activity
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record