Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorLasenberga, Jana Danute
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:24Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85160
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57313
dc.description.abstractBakalaura darba autors Jana Danute Lasenberga Bakalaura darba temats “Sīkās motorikas pilnveidošanas iespējas 3-4 gadu veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē” Studiju programma: Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs Zinātniskā vadītāja: Prof. Dr.psych. Tija Zīriņa Pētījuma objekts: Pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma priekšmets: 3-4 gadīgu bērnu sīkās motorikas attīstība. Darba mērķis Izzināt un atklāt sīkās motorikas attīstības pilnveidošanās iespējas 3-4 gadu veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma jautājums: Kā ar rokdarbiem var pilnveidot 3-4 gadīgu bērnu sīkās pirkstu muskulatūras attīstību ? Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās. Teorētiskās daļas 1. nodaļā tiek analizēts sīkās motorikas raksturojums, tad apskatīta sīkā motorika dažādu autoru skatījumā, kā arī sīkā motorika attiecīgajā vecumā 3 – 4 gadi. Tiek salīdzināti vairāki autori un to uzskati par sīko motoriku 3 – 4 gadu veciem bērniem. Teorētiskās daļas 2. nodaļā tiek analizēti literatūras avoti par sīkās motorikas attīstīšanas iespējām un uzdevumu izvēli šajā attiecīgajā vecumposmā. Praktiskajā daļā ir analizēta pētījuma metožu atlase un pētījuma organizācija. Nodaļā ir aprakstīts mērķauditorijas raksturojums, kā arī izstrādāti kritēriji pēc, kuriem var noteikt vai pirmsskolas izglītības iestādē “T” grupā 3 – 4 gadu veciem bērniem ir novērojama sīkās motorikas attīstības traucējumi. Lai varētu novērst sīkās motorikas attīstības traucējumus, tiek aprakstīta pētījuma norise. Pētījuma metodes: teorētiskā literatūras analīze, novērojums, bērnu analīze, pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, datu statistiskā apstrāde. Atslēgas vārdi: sīkās motorikas pilnveidošanas iespējas pirmsskolā. 
dc.description.abstractAuthor of bachelor’s thesis Jana Danute Lasenberga The topic of the bachelor’s thesis “Fine motor skills dvelopment of 3-4 years old children in pre- school” Study program: Preschool and primary school teacher Scientific supervisor: Prof. Dr.psych. Tija Zīriņa Object of research: Pedagogical process in preschool. The subject of the research: development of small motor skills in 3-4 year old children. Aim of the work To find out and discover the possibilities of small motor development 3-4 year-old children in a pre-school educational institution. Research question: How can handicrafts be used to perfect 3-4 year old children finger muscle development? The work consists of two parts - theoretical and practical. Chapter 1 of the theoretical part analyzes the characteristics of fine motor skills, then looks at the fine motor skills from the point of view of different authors, as well as the small motor skills in the respective at the age of 3 - 4 years. Several authors are compared and their views on fine motor skills 3 - 4 years old children. Chapter 2 of the theoretical part analyzes the literature on fine motor skills opportunities for development and choice of tasks at this relevant age. The practical part analyzes the selection of research methods and research organization. The chapter describes the characteristics of the target audience, as well as develops criteria according to which can be determined or in a pre-school educational institution “T” group for 3-4 year olds children have impaired development of small motor skills. To be able to eliminate minor motor impairment, the course of the study is described. Research methods: theoretical literature analysis, observation, children's analysis, pedagogical testing, statistical data processing. Keywords: small motor skills improvement opportunities in preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsīkā motorika
dc.subjectpilnveidošanas iespējas pirmsskolā
dc.subjectsīkās motorikas raksturojums
dc.subject3 - 4 gadu veci bērni
dc.titleSīkās motorikas pilnveidošanas iespējas 3-4 gadu veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeFine motor skills dvelopment of 3-4 years old children in pre- school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record