Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorKunčerova, Daiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:25Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85165
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57318
dc.description.abstractBakalaura darba autors: Daiga Kunčerova. Bakalaura darba temats: Lasītprasmes un rakstītprasmes veicināšana 5 – 7 gadīgiem bērniem pirmsskolas pedagoģiskā procesā. Mērķis: Teorētiski un praktiski noskaidrot lasītprasmes un rakstītprasmes veicināšanu 5 – 7 gadīgiem bērniem pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darba pirmajā nodaļā tiek iepazīstināts ar jēdzieniem lasītprasme un rakstītprasme, tās būtību un veidiem. Tiek vērsta uzmanība uz vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības posmu. Šajā nodaļā tiek aplūkota un aprakstīta bērnu un skolotāja sadarbība. Darba otrajā nodaļā tika veikts empīriskais pētījums, kā darbojoties ar pareizi izvēlētajiem, didaktiskajiem materiāliem, uzskates materiāliem un spēlēm tiek organizēts pedagoģiskais process bērnu lasītprasmes un rakstītprasmes veicināšanā. Empīriskajā daļā apstiprinājās hipotēze, ka vecāka pirmsskolas vecuma bērnu lasīt un rakstīt prasmes veicināšana notiks sekmīgi, ja pedagoģiskajā procesā tiek izmantotas daudzveidīgas metodes lasīt un rakstīt prasmju veicināšanā (vizuālās uzskates materiāli, didaktiskie materiāli, spēles un rotaļas), bērniem tiek veidota pārdomāta mācību vide. Lai bērns veiksmīgi spētu apgūtu šīs prasmes, viņam nepieciešams pozitīvs, sekmīgs piemērs. Atslēgas vārdi: lasītprasmes un rakstītprasmes veicināšana, bērna sadarbība ar skolotāju. Darba struktūra: darbs sastāv no 55 lpp. 2 nodaļām, ietver. 4 tabulas, 20 attēli. Izmantoti 57 informācijas avoti.
dc.description.abstractAnnatation Autor of the bachelor’s work : Daiga Kunčerova Bachelor’s work theme: reading skills and literacy promotin for 5 – 7 years old cildren in pre- scool pedaogical process. Object: Teoretically and practically ascertain readin skills and literacy promotin for 5 – 7 year olds cildren in pre -school pedagogical process The first section of work introducing with concepts reading skills and literacy, its essence, and manners. Attention is focused on older preschool aged children’s development stage. At this chapter have examined and described children and teacher coopetition. The second chapter: have been performed empirical research how is organized pedagogical process to improve reading skills and literacy for children with correctly selected didactical materials, visual materials, and games. The empirical phase confirmed the hypothesis that older pre-school aged children’s reading skills and literacy promotion will be successful if in pedagogical process will be used multiplicity of methods for reading skills and literacy improving and games and have been made thought out learning environment for children. Children need positive and successful example to acquire these skills. Key words: reading skills and literacy promoting, children’s coopetition with teacher. Work Framework: work consists of 55 pages, 2 departments, contain 4 tables and 20 pictures, 57 literacy sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectrakstītprasme
dc.subjectbērna sadarbība ar skolotāju
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.titleLasītprasmes un rakstītprasmes veicināšana 5-7 gadīgajiem bērniem pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeReading skills and literacy promotin for 5 – 7 years old children in pre- scool pedagogical process.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record