Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorSpirido, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:25Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85172
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57323
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir ‘’Rotaļas izmantošana adaptācijas sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē 2-3 gadus veciem bērniem’’. Darba mērķis ir izpētīt bērna adaptācijas perioda sekmēšanas iespējas ar rotaļu palīdzību. Darba autore pētīja, analizēja dažādu psihologu, pedagogu un citu autoru gūtās atziņas. Pētīja rotaļu veidus, analizēja piemērotākās rotaļas. Darba autore anketēja 8 vecākus adaptācijas perioda sākumā, kā arī novēroja 8 bērnus, vecumā no 2-3 gadiem, adaptācijas periodu uzsākot. Pielietoja darbā ar bērniem dažādu veidu rotaļas, to izvēle balstījās uz teorētiskajā daļā gūtajām atziņām. Anketēja vecākus, kā arī novēroja bērnus adaptācijas perioda beigās. Darba hipotēze - adaptācija 2 – 3 gadus veciem bērniem noritēs veiksmīgāk, ja pedagogs pirmsskolā izmantos bērnu vecumam atbilstošas rotaļas, kuras ir piemērotas adaptācijas sekmēšanai. Bakalaura darba izstrādes gaitā norisināsies hipotēzes pārbaude teorijā un praksē. Atslēgas vārdi – Adaptācija, attīstība, saskarsme, rotaļa. Darba vadītāja Ilze Kricka. Mg.psych., Mg.paed. Darbs sastāv no 38 lpp, 1 attēla, 7 tabulām, 1 diagrammas, 2 pielikumi un 22 literatūras avotiem.
dc.description.abstractTopic of this bachelor thesis is “Usage of games to improve environmental adaptation for children aged 2-3, in preschool education institutions”. Purpose of this thesis is to research possible improvements in the adaptation period for kids, by the usage of games. Author of this thesis researched and analysed works of various psychologists, teachers and other researchers. Multitude of different games were explored in pursuit of the most suitable ones. 8 families participated in this study, and 8 children aged from 2 to 3 were encouraged to play different games and their progress of adaptation to the world was carefully monitored. Games that were used were chosen based on research done in the theoretical part of this thesis. All parents were surveyed regularly, and children were evaluated at the end of study. Hypothesis of this study - Adaptation to the environment, for kids aged 2-3, would proceed much better if preschool teachers would use age appropriate games, specifically picked for their benefit of improving environmental adaptation and cognitive abilities. In the course of the thesis, this hypothesis will be tested both in theory and in practice. Key words – Adaptation, development, communication, play. Supervisor of thesis - Ilze Kricka. Mg.psych., Mg.paed. This bachelor's thesis consists of 36 pages, 1 picture, 7 tables, 1 graph, 2 appendixes and 22 different sources of literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectAdaptācija
dc.subjectAttīstība
dc.subjectSaskarsme
dc.subjectRotaļa
dc.titleRotaļas izmantošana adaptācijas sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē 2-3 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeUsage of games to improve environmental adaptation for children aged 2-3, in preschool education institutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record