Show simple item record

dc.contributor.advisorFreiberga, Inese
dc.contributor.authorZumberga, Agija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:26Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85177
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57327
dc.description.abstractDarba nosaukums: Lasītprasmes apguves sekmēšana 5 – 7 gadu vecumā spēlēs un rotaļās Darba autore: Agija Zumberga Pētījuma mērķis: Praktiski izzināt 5-7 gadu vecu bērnu lasītprasmes apguvi spēlēs un rotaļās. Bakalaura teorētiskā daļa: Šajā daļā ir analizēti dažādi psihologi, pedagogi, zinātnieki par lasītprasmes apguvi ar spēlēm un rotaļām, to nepieciešamība iekļaut regulārā mācību procesā. Tiek pētīti un analizēti lasītprasmes kompetences pētījumi bērniem, kuros atspoguļo lasītprasmes apguves līmeņus Latvijā. Tiek apkopoti dažādu lasītprasmes veicinoša spēļu izmantošana mācību procesā. Bakalaura empīriskā daļa: Šajā nodaļā tiek veikti pētījumi ar pirmsskolas vecuma bērnu lasītprasmes apguvi izmantojot spēles un rotaļas mācību procesā. Apkopojums kā bērniem ir veicies apgūt lasīšanu izmantojot pārsvarā spēles un rotaļas, kā arī ārkārtas situācijas ietekme uz lasītprasmes apguvi. Šajā nodaļā apstiprinās hipotēze: “Lasītprasmes apguve rotaļās un spēlēs būs sekmīga, ja tajās tiks iekļautas lasītprasmi veicinošas darbības un tās tiks integrētas pedagoģiskajā procesā dienas gaitā. “ Regulāras spēles un rotaļas mācību procesā strauji veicina lasītprasmes attīstību. Darba struktūra: Darbā ietilpst 54 lpp., ievads, divas nodaļas, 8 tabulas, 8 attēli, literatūras avoti 32, pielikumu skaits 4. Atslēgas vārdi: lasītprasme, rotaļa, spēle, 5-7 gadu vecums, sekmēšana.
dc.description.abstractThesis title: "Promoting the learning of reading skills at the age of 5 - 7 in different games" Thesis author: Agija Zumberga Research goal: To find out learning of 5 - 7 year old children reading skills with different games Bachelor thesis theory: In this part author analysed different teachers, psychologs, scientists about learning to read using games and its importance of integrating them in study process. Research on reading skills competence in children is being researched and analysed which reflects reading skill levels in Latvia. The use of various reading-enhancing games in the learning process is summarized. Bachelor thesis empirical part: This chapter conducts research on the acquisition of reading skills by preschool children through games and play in the learning process. A summary of how children have succeeded in learning to read, mainly through games, as well as the impact of an emergency on reading skills. In this chapter, the hypothesis is confirmed: “The acquisition of reading skills in games will be successful if they include activities that promote reading skills and are integrated into the pedagogical process during the day. " Regular games in the learning process rapidly promote the development of reading skills. Thesis structure: Thesis contains of 54 pages, introduction, 2 parts, 8 tables, 8 pictures, 32 references, number of attachments - 4. Keywords: reading skills, different games, 5-7 years old, promotion.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectLasītprasme
dc.subjectRotaļa
dc.subjectSpēle
dc.subject5-7 gadu vecums
dc.subjectSekmēšana
dc.titleLasītprasmes apguves sekmēšana 5 – 7 gadu vecumā spēlēs un rotaļās
dc.title.alternativePromoting the learning of reading skills at the age of 5 - 7 in different games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record