Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorErdmane, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:26Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85180
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57328
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Linda Erdmane. Bakalaura darba vadītāja: Tija Zīriņa. Temats: Matemātisko prasmju attīstības veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem āra nodarbību laikā pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma priekšmets: 5-6 gadu vecu bērnu matemātisko prasmju attīstība. Pētījuma mērķis: Pētīt 5-6 gadu vecu bērnu matemātisko prasmju attīstību āra nodarbību laikā. Darba saturs: 50 lpp., 3 tabulas, 3 attēli. Bakalaura darbā tiek pētīta 5-6 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju attīstība un tās izmaiņas āra nodarbību un izmēģinājumdarbības laikā pirmsskolas izglītības iestādē. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek pētīta atbilstoša literatūra trijās valodās. Informācija apkopota 5 apakšnodaļās, sevišķu uzmanību pievēršot svaiga gaisa un brīvdabas pedagoģijas nozīmei bērnu attīstībā. Praktiskajā daļā atspoguļoti iegūtie bērnu matemātisko prasmju attīstības sākuma un beigu, un vecāku aptaujas rezultāti. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem tiek secināts, ka 5-6 gadus vecu bērnu matemātiskās prasmes tiek pozitīvi sekmētas āra nodarbību laikā. Vecākiem ir svarīgi, lai viņu bērni pavada pēc iespējas vairāk laika ārā.
dc.description.abstractAnotation The author of the work: Linda Erdmane. Supervisor of the bachelor's thesis: Tija Zīriņa. Subject: Enabling the development of mathematical skills for 5-6 years old children in outdoor activities in a pre-school educational institution. Subject of the research: Development of mathematical skills of 5-6 year old children. Aim of the research: To study the development of mathematical skills 5-6 year old children during outdoor lessons. Content: 50 pages, 3 tables, 3 pictures. The research studies development of mathematical skills of 5-6 year old children and its changes during outdoor lessons and pilot activities in a pre-school educational institution. Theoretical part of the bachelor's thesis review of relevant literature in three languages. The information is summarized in 5 subsections, paying special attention to the importance of fresh air and outdoor pedagogy in children's development. The practical part reflects the beginning and end of the development of children's mathematical skills as well as survery results of parents. Based on the obtained results, it is concluded that the mathematical skills of 5-6 year old children are positively promoted during outdoor lessons. It is important for parents that their children spend as much time outdoors as possible.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectBrīvdabas pedagoģija
dc.subjectMatemātikas joma
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.subjectDabas deficīta sindroms
dc.subjectAttīstība
dc.titleMatemātisko prasmju attīstības veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem āra nodarbību laikā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeEnabling the development of mathematical skills for 5-6 years old children in outdoor activities in a pre-school educational institution.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record