Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorAnnuškāne, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:31Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85222
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57364
dc.description.abstractBakalaura darba autore ir Līga Annuškāne. Bakalaura darba temats ir “Bērnu saskarsmes prasmju veicināšana brīvdabas pedagoģijā”, jaunākajā pirmsskolas vecumā. Darba autore šādu darba tematu izvēlējās, lai noskaidrotu, kas ir brīvdabas pedagoģija un kā ar tās palīdzību veicināt bērnu saskarsmes prasmes. Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt bērnu saskarsmes prasmju veicināšanu brīvdabas pedagoģijā (jaunākā pirmsskolas vecumā). Bakalaura darbs sastāv no divām daļām:  teorētiskās;  empīriskās, Teorētiskajā pētījumā tiek analizēta saskarsmes prasmju veicināšana brīvdabas pedagoģijā. Tiek izzināti brīvdabas pedagoģijas jēdzieni. Tiek izzināta bērnu saskarsmes sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē. Teorētiskajā daļā tiek veikts bērnu saskarsmes prasmju raksturojums jaunākajā pirmsskolas vecumā. Kā arī atlasīti pedagoģiskie paņēmieni bērnu saskarsmes prasmju veicināšanai. Empīriskajā pētījumā raksturotas pētījumā izmantotās metodes. Veikta pedagoģiskā darbība bērnu saskarsmes prasmju veicināšanai. Veikta skolotāju aptauja ar mērķi nosaidrot skolotāju viedokli par bērnu saskarsmes veicināšanas iespējām. Tabulās un attēlos uzskatāmi aplūkojami empīriskā pētījuma sākuma un beigu salīdzinošie dati, kas iegūti pēc izstrādātajiem kritērijiem. Tiek vaikta empīriskā pētījuma iegūto datu analīze. Pētījuma beigās tiek secināts, ka izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies, lai 2–3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmes brīvdabas pedagoģijā veicinātu, skolotājam:  jāizmanto rotaļas par dabu iestādes laukumā un tuvakajā apkārtnē,  jāpievērš bērnu uzmanība izmaiņām dabā un laika apstākļos,  jāiesaista bērnus kopīgos darbos dabā. Darbs sastāv no 61 lpp, 4 tabulām un 20 attēliem.
dc.description.abstractThe Author of the bachelor’s thesis is Līga Annuškāne. The topic of the bachelor’s thesis is “Promotion of children communication skills in outdoor pedagogy” (at the youngest preschool age). The Author of the thesis paper chose this topic to determine what outdoor pedagogy is and how it helps to promote children communication skills. The aim of the research is to theoretically analyze and practically study the promotion of children communication skills in outdoor pedagogy (at the youngest preschool age). The bachelor’s thesis consists of two parts:  theoretical,  empirical. The theoretical research analyzes the promotion of communication skills in outdoor pedagogy. The concepts of outdoor pedagogy are explored. Promoting of children communication in a pre-school educational institution is explored. In the theoretical part, the characterization of children communication skills at the youngest preschool age is performed, as well as pedagogical techniques for promoting children communication skills are also selected. The empirical study describes the methods used in the study. Pedagogical activity has been carried out to promote children communication skills. A survey of teachers was conducted in order to find out teachers’ opinion about the possibilities of promoting children's communication. The tables and figures show the comparative data of the beginning and the end of the empirical study, which was obtained according to the developed criteria. An analysis of the data obtained from the empirical study is provided. At the end of the research, it is concluded that the hypothesis has been confirmed: in order to promote the communication skills of 2-3 year old children in outdoor pedagogy, the teacher should: • use nature games in the area of the institution and in the immediate vicinity, • draw children attention to changes in the nature and weather, • involve children in joint work in nature. The thesis consists of 61 pages, 4 tables and 20 figures.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectBērni
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectBrīvdabas pedagoģija
dc.titleBērnu saskarsmes prasmju veicināšana brīvdabas pedagoģijā
dc.title.alternativePromoting children's access skills in outdoor pedagogies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record