Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorRaubiška, Arita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:33Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85244
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57385
dc.description.abstractDarba nosaukums: Digitālās tehnoloģijas vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju veicināšanai Darba autore: Arita Raubiška Zinātniskā vadītāja: Asoc.prof.,Dr.paed. Ineta Helmane Darba apjoms: 57 lapas Pētījuma objekts: ar digitālajām tehnoloģijām bagātināts pedagoģiskais process pirmsskolā Pētījuma subjekts: vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmes Pētījuma struktūra: ievads, pētījuma teorētiskā, praktiskā pētījuma daļa, literatūras saraksts, pielikumi Pētījuma mērķis: pētīt un analizēt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju veicināšanu ar digitālām tehnoloģijām pirmsskolas iestādēs un apkopot ieteikumus vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju veicināšanai ar digitālām tehnoloģijām Pētījuma hipotēze: prasmīgi un jēgpilni pielietojot digitālās tehnoloģijas mācību procesā, mūsdienu prasībām atbilstoši tiek veicinātas sadarbības prasmes bērniem Pētījuma uzdevumi: 1) Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par sadarbībās prasmju pilnveidi, digitālām tehnoloģijām pirmsskolas vecuma skolēnu attīstības tendencēm. 2) pētīt reālo situāciju vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju veicināšanu ar digitālām tehnoloģijām 3) apkopot ieteikumus vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju veicināšanu ar digitālām tehnoloģijām Pētījuma metodes: 1)Teorētiskās: • Zinātniskās literatūras analīze • Dokumentu analīze 2)Empīriskās: • Aptauja • Novērojums Pētījuma bāze: izglītības iestādes 52 pedagogi, 9 vecākā pirmsskolas vecuma bērni Atslēgas vārdi: digitālās tehnoloģijas, komunikācija, sadarbība, pirmsskolas izglītības iestāde
dc.description.abstractTitle of work: Digital technologies for promoting the skills of older childhood cooperation Author: Arita Raubiska Scientific supervisor: Asoc.prof.,Dr.paed. Ineta Helmane Workload: 57 pages Research object: digital technology-based pedagogical process in preschool Research subject: collaborative skills of older preschool children Purpose of the study: study and analyse the promotion of skills in childhood cooperation with digital technologies in preschool institutions and collect recommendations for promoting the skills of child cooperation in older preschool with digital technologies Research hypothesis: skilled and meaningful use of digital technologies in the learning process promotes collaborative skills for children in line with todays requirments Structure of the research: introduction, theoretical, practical study part, literature list, Study tasks: 1. Analyze the learning of pedagogies and psychology scientists on the development of collaborative skills, digital technologies for the development of pre-school pupils. 2. to study the reality of promoting the skills of child-to-child cooperation with digital technologies. 3. to compile recommendations for promoting the skills of child cooperation with digital technologies. Research methods: 1) Theoretic: • •Scientific literature analysis • Analysis of documents 2) Empirical: • Survey • Observation Study base: teacher in a pre-primary education institution Keywords: Upload or drag a file digital technologies, communication, cooperation, pre-school education
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectdigitālās tehnoloģijas
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.titleDigitālās tehnoloģijas vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju veicināšanai
dc.title.alternativeDigital technologies for promoting the skills of older childhood cooperation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record