Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorSutkalne, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:34Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85247
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57388
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek analizētas un pētītas vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmes sekmēšanas iespējas kustību rotaļās. Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi teorētiski izzināt un praktiski pamatot vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmes sekmēšanas nosacījumus kustību rotaļās. Bakalaura darbā ir izvirzīta hipotēze - Bērnu sadarbība tiek sekmēta, ja: •skolotājs atlasa kustību rotaļas, kuras paredz savstarpējo sadarbību, ar dažādām metodēm iesaista arī pasīvos bērnus; •piedāvātās kustību rotaļas radīs interesi un vēlmi iesaistīties rotaļdarbībā, bērni būs ieinteresēti iesaistīties pēc satura dažādās kustības rotaļās. Empīriskās daļas ietvaros veikta vecākā pirmsskolas vecuma bērnu novērošana ar mērķi noteikt bērnu sadarbības prasmes pētījuma sākumā, vecāku anketēšana ar mērķi noskaidrot vecāku izpratni par kustību rotaļas nozīmi bērna sadarbības prasmes sekmēšanā. Sadarbības prasmes sekmēšanai bērniem tika piedāvātas 10 pēc satura dažādas kustību rotaļas. Pēc kustību rotaļu aprobācijas novērojams, ka kustību rotaļu mērķtiecīga iekļaušana mācību procesā efektīvi uzlabo savstarpējās sadarbības prasmes. Bakalaura darbā izmantoti 59 literatūras un informācijas avoti – latviešu, krievu, angļu un vācu valodā, ietverti 9 attēli, 3 tabulas un 1 pielikums. Bakalaura darba apjoms 63 lapaspuses. Atslēgas vārdi: sadarbības prasmes, kustību rotaļas, sadarbība, savstarpējā mijiedarbība, pirmsskolas mācību process.
dc.description.abstractThe author's bachelor's thesis analyzes and researches the possibilities of promoting the cooperation skills of older preschool children in movement games. The bachelor's thesis has been developed with the aim to theoretically find out and practically substantiate the conditions for promoting the cooperation skills of older preschool children in movement games. The bachelor's thesis hypothesizes that children's cooperation is promoted if: •the teacher selects movement games that involve mutual cooperation and also involving passive children in various ways; •the offered movement games will create interest and desire to get involved in play, children will be interested in getting involved in various movement games. Within the empirical part, the observation of older preschool children was carried out with the aim to determine children's cooperation skills at the beginning of the study, and parents questionnaires were conducted to find out parents understanding of the role of movement in promoting children's cooperation skills. To promote cooperation skills, children were offered 10 movement games with different content. After the approbation of movement games, it can be observed that the purposeful inclusion of movement games in the learning process effectively improves the skills of mutual cooperation. 59 literature and information sources were used in the bachelor's thesis - in Latvian, Russian, English and German, 9 figures, 3 tables and 1 appendix are included. The lenght of the bachelor's thesis is 63 pages. Keywords: cooperation skills, movement games, cooperation, mutual interaction, preschool learning process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsadarbības prasmes
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectsadarbība
dc.subjectsavstarpējā mijiedarbība
dc.subjectpirmsskolas mācību process
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju sekmēšana kustību rotaļās
dc.title.alternativePromoting the cooperation skills of older pre-school children in movement games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record