Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorKrave, Māra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:36Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85262
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57403
dc.description.abstractBakalaura darba temats: Izziņas intereses attīstības iespējas brīvdabas pedagoģijā vecākā pirmsskolas vecumā. Darba autore: Māra Krave. Darba mērķis: teorētiski izzināt brīvdabas pedagoģijas būtību un praktisku pielietojumu brīvdabas pedagoģijai bērnu attīstībā. Darbs sastāv no divām daļām. Teorētiskajā daļā tika analizēta pedagogu, zinātnieku literatūra par brīvdabas pedagoģiju, tās funkcijām un ietekmi uz bērnu attīstību. Raksturota brīvdabas pedagoģija un kā arī apskatīta brīvdabas pedagoģija metodoloģiskajā skatījumā un māksla brīvdabas pedagoģijā. Empīriskajā daļā darba autore veica pētījumu. Pētījumā autore veic praktisku darbu ar bērniem, veic bērnu attīstības analīzi, kā arī anketējot pirmsskolas skolotājus izzina pirmsskolas skolotāju zināšanas par brīvdabas pedagoģiju un kā pedagogi praktiski savas zināšanas pielieto ikdienas darbā ar bērniem, lai vairāk izprastu brīvdabas pedagoģijas ietekmi uz bērnu attīstību veselumā. Tika piedāvātas praktiskas darbības bērniem, kuras sekmētu bērnu attīstību veselumā, pamatojoties uz izvirzīto hipotēzi. Pētījuma hipotēze – pirmsskolas vecuma bērnu izziņas interese tiks sekmēta, ja: 1.bērni apgūs dažādas praktiska darbības brīvā, nepiespiestā vidē; 2.tiks izvēlēti, piedāvāti bērnam interesējoši uzdevumi āra vidē; 3.pedagogs spēs integrēt mācību jomas, izmantojot brīvdabas pedagoģijas metodes. Veicot pētījumu un apkopojot iegūtos datus, var secināt, ka hipotēze ir apstiprināta. Darba apjoms: 55 lapaspuses, darbā ir iekļauti 6 pielikumi, no kuriem 5 ir tabulas un viena vecāku anketēšanas anketa, 8 attēli. Darbā tiek aplūkoti 32 literatūras avoti.  
dc.description.abstractSubject of Bachelor's work: Possibilities for development of interest in open-air pedagogies in the older pre-school age. Author of the work: Māra Krave. Goal of this work: in theory, to explore the nature and practical application of open-air pedagogies for the development of children. The work consists of two parts. The theoretical part analyzed the literature of teachers and scientists on open-air pedagogies, its functions and its impact on child development. Outdoor pedagogies are described and the methodological view of outdoor pedagogies and the arts in the open-air pedagogy are examined. In the empirical part, the author of the work conducted research. In the research, the author performs practical work with children, performs an analysis of child development, in antiquating, preschool teachers learn about their knowledge of outdoor pedagogies and how educators apply their knowledge to day-to-day work with children in order to understand more about the impact of outdoor pedagogies on child development in the whole. Practical actions were offered to children, which would contribute to the development of children on the basis of the hypothesis proposed. Hypothesis of the research - the cognitive interest of preschool children will be promoted if: 1. children will learn various practical activities in a free, relaxed environment; 2. tasks of interest to the child in the outdoor environment will be selected and offered; 3. The teacher will be able to integrate learning areas using outdoor pedagogy methods.When performing the study and collecting the data obtained, it can be concluded that the hypothesis has been confirmed. Volume of the paper: 55 pages, the work includes 6 attachments, 5 of which are tables and 1 parent questionnaire, 8 images. 32 sources of literature are used for this work
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPirmsskolas vecuma bērns
dc.subjectIzziņas intereses
dc.subjectbrīvdabas pedagoģija
dc.subjectbērna attīstība
dc.titleIzziņas intereses attīstības iespējas brīvdabas pedagoģijā vecākā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativePossibilities for development of interest in open-air pedagogies in the older pre-school age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record