Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorMaškovska, Oksana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:38Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85283
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57418
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Pirmsskolas pedagoga un vecāku sadarbība 3 – 5 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšanā. Darba autore: Oksana Maškovska. Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr.paed. Sanita Baranova. Mērķis: Pētīt pedagogu un vecāku sadarbības ietekmi uz 3 – 5 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmēm. Pētījuma jautājums: Kā pedagogu un vecāku savstarpējā sadarbība spēj sekmēt 3 – 5 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmes? Darba uzdevumi: 1. Analizēt atziņas par patstāvību un sadarbību zinātniskās literatūras avotos. 2. Raksturot 3 – 5 gadīgu bērnu fizisko un psiholoģisko attīstību. 3. Izstrādāt pētījuma metodoloģiju un aptaujas anketu vecākiem. 4. Veikt pētījuma praktisko daļu – pētījuma veikšana grupā, grupas vecāku anketēšana. 5. Veikt iegūto datu kvalitatīvo un kvantitatīvo apstrādi. Darba apjoms: Kvalifikācijas darbs sastāv no: 45 lappusēm, darbā iekļautas 2 lielās nodaļas – 10 apakšnodaļās. Darbā ir iekļauti 17 attēli un 16 tabulas. Kvalifikācijas darba teorētisko bāzi ieguva izanalizējot 30 literatūras avotus – no kuriem – 26 latviešu valodā un 4 svešvalodā (angļu valodā). Pētījuma metodes: 1. Literatūras avotu analīze. 2. Pedagoģiskā izmēģinājumdarbība. 3. Vecāku anketēšana (aptauja). 4. Novērojumu metode. 5. Datu statistiskā un kvalitatīvā apstrāde. Atslēgas vārdi: 3 – 5 gadīgi bērni, pirmsskola, sadarbība, patstāvība, pašapkalpošanās prasmes.
dc.description.abstractThe topic of the qualification paper: Cooperation between a pre-school teacher and parents in promoting self-care skills of 3-5 year old children. Author of the work: Oksana Maškovska. Qualification supervisor: Dr.paed. Sanita Baranova. Aim: To study the impact of cooperation between teachers and parents on the self-care skills of 3-5 year old children. Research question: How can the cooperation between teachers and parents promote the selfcare skills of 3-5 year old children? Tasks: 1. To analyze the findings about independence and cooperation in the sources of scientific literature. 2. To describe the physical and psychological development of 3-5 year old children. 3. To develop a research methodology and a questionnaire for parents. 4. To carry out the practical part of the research - research in a group, questionnaire of the group's parents. 5. To perform qualitative and quantitative processing of the obtained data. Scope of the work: The qualification work consists of: 45 pages, the work includes 2 large chapters - 10 subchapters. The work includes 17 figures and 16 tables. The theoretical basis of the qualification work was obtained by analyzing 30 literature sources - of which - 26 in Latvian and 4 in a foreign language (English). Research methodology: 1. Analysis of literature sources. 2. Pedagogical pilot activity. 3. Parental questionnaire (survey). 4. Method of observation. 5. Statistical and qualitative data processing. Keywords: 3 - 5 years old children, preschool, cooperation, independence, self-service skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject3 – 5 gadīgi bērni
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectsadarbība
dc.subjectpatstāvība
dc.subjectpašapkalpošanās prasmes
dc.titlePirmsskolas pedagoga un vecāku sadarbība 3-5 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšanā
dc.title.alternativeCooperation between a pre-school teacher and parents in promoting self-care skills of 3-5 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record