Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorRomaņuka, Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:39Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85292
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57426
dc.description.abstractDarba autore: Līva Romaņuka Darba zinātniskā vadītāja: Baiba Kaļķe Kvalifikācijas darba temats: Pirkstiņrotaļas 2-3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma bagātināšanai ar ķermeņu daļu nosaukumiem. Darba apjoms: 46 lappuses un 5 pielikumi, darbā ievietoti 9 attēli un 4 tabulas. Izmantoti 42 literatūras avoti. Darba mērķis: Izpētīt pirkstiņrotaļu iespējas 2-3 gadus vecu bērnu valodas bagātināšanā ar ķermeņu daļu nosaukumiem. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām - teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā darba autore pēta psihologu un pedagogu teorētiskās atziņas par 2-3 gadus vecu bērnu attīstību, tās likumsakarību starp runas un valodas attīstību, kā arī pirkstiņrotaļas kā valodas attīstības veicinātajā ar ķermeņa daļu nosaukumiem Empīriskajā daļā darba autore izmantoja novērošanas metodi, izzina desmit bērnu vārdu krājumu ar ķermeņa daļu nosaukumiem, veic pirkstiņrotaļu izspēli ikdienas gaitā. Pētījuma beigās tiek izzināts bērnu vārdu krājumu papildināšanās daudzums.
dc.description.abstractAutor: Līva Romaņuka Scientific supervisor: Baiba Kaļķe Title of the qualification paper: Fingerplay activities to enrich 2-3 year old children’s vocabulary with the names of body parts. Scope of the qualification paper: 46 pages and 5 attachments; paper includes 9 pictures and 4 tables. 42 literary sources used. Qualification paper objective: To study fingerplay activity options to enrich 2-3 year old children’s vocabulary with the names of body parts. The qualification paper consists of two parts - theoretical and empirical. In the theoretical part Author studies psychologists’ and educators’ theoretical findings about development of 2-3 year old children and its correlation between speech and language development as well as fingerplay activities as a tool to support language enrichment with body part names. In the empirical part Author uses observation method, ascertains vocabulary of body part names of ten children, exercise fingerplay through daily activities. At the end of the study Author ascertains the amount of vocabulary increase.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.subjectpirmsskola
dc.subject2-3 gadus veci bērni
dc.subjectpirmsskolas pedagoģiskais process
dc.subjectķermeņa daļas
dc.titlePirkstiņrotaļas 2-3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma bagātināšanai ar ķermeņa daļu nosaukumiem
dc.title.alternativeFingerplay activities to enrich 2- 3-year old children's vocabulary with the names of body parts
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record