Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorZaļuma, Nelda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:39Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85296
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57430
dc.description.abstractDarba nosaukums: Dialoga prasmes komunikatīvās kompetences veicināšanai 5. klases skolēniem angļu valodas stundās. Darba autore: Nelda Zaļuma Darba zinātniskā vadītāja: Docente Dr.paed., Mg.hist Staņislava Marsone Darba saturs: 58 lpp., tajās ietverti 11 attēli, 5 tabulas, 8 pielikumi, izmantoti 42 literārie avoti. Bakalaura darba mērķis ir analizēt dialoga prasmju pilnveides iespējas komunikatīvās kompetences veicināšanai angļu valodas stundās 5.klasē. Pētījuma teorētiskajā daļā apkopotas un analizētas pedagogu, psihologu un teorētiķu atziņas par komunikatīvās kompetences jēdzienu, veikts 10-12 gadīgu skolēnu vecumposma raksturojums. Apkopoti visbiežāk lietotie pedagoģiskie paņēmieni komunikatīvās kompetences veicināšanai noteiktā vecumposmā, kā arī atspoguļoti tās veicināšanas kritēriji un rādītāji 5. klases skolēniem angļu valodas stundās. Izzināti speciālistu izveidotie prasmju kopsavilkumi, kurus veicina ar dialoga metodes starpniecību. Pētījumā izmantotas anketas, intervija un praktiskais eksperiments. Analizēti iegūtie empīriskā pētījuma rezultāti un veikti secinājumi. Pētījuma noslēgumā gūts apstiprinājums, ka tad, ja angļu valodas stundās izmanto vecumposmam atbilstošas, loģiski secīgas dialoga prasmju veicinošas aktivitātes, tiek veicināta skolēna komunikatīvā kompetence attiecīgajos rādītājos. Atslēgas vārdi: komunikatīvā kompetence, dialoga prasme, 5. klases skolēni, angļu valoda.
dc.description.abstractTitle of the thesis: Promoting communicative competence through dialogue skills for 5th grade students in English lessons. Author of the thesis: Nelda Zaļuma Scientific supervisor of the thesis: Docente Dr.paed., Mg.hist Staņislava Marsone Contents: 58 pages, they contain 11 pictures, 5 charts, 8 appendices, 42 literary sources analyzed. The aim of the bachelor’s thesis is to analyze the possibilities of improving dialogue skills for the promotion of communicative competence in English lessons in the 5th grade. The theoretical part of the research summarizes and analyzes the findings of teachers, psychologists and theorists on the concept of communicative competence, and characterizes the age group of 10-12 year old students. Compiled the most frequently used pedagogical techniques for the promotion of communicative competence at a certain age, as well as reflected the criteria and indicators for the promotion of communicative competence for 5th grade students in English lessons. The author found out summaries for the skills developed by specialists and promoted through the dialogue method. Questionnaires, an interview and a practical experiment were used in the research. The obtained results of the empirical research are analyzed and conclusions are made. At the end of the research, it was confirmed that if age-appropriate, logically sequential activities promoting dialogue skills are used in English lessons, the student's communicative competence in the relevant indicators is promoted. Keywords: communicative competence, dialogue skills, 5th grade students, English.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectkomunikatīvā kompetence
dc.subjectdialoga prasme
dc.subject5. klases skolēni
dc.subjectangļu valoda
dc.titleDialoga prasmes komunikatīvās kompetences veicināšanai 5. klases skolēniem angļu valodas stundās
dc.title.alternativePromoting communicative competence through dialogue skills for fifth grade students in English lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record