Show simple item record

dc.contributor.advisorIeriķe, Anita
dc.contributor.authorLomanovska, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:41Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85318
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57448
dc.description.abstractAutore Kristīne Lomanovska kvalifikācijas darbam „Pirmsskolas vecuma bērnu sīkās motorikas attīstīšana keramikas nodarbībās” ir izvirzījusi: •mēŗki izzināt teorētiski un empīriski mākslas ietekmi uz bērna sīkās motorikas attīstību un •hipotēzi – ja bērniem būs iespēja darboties ar dabas materiālu - mālu, tad tiks attīstīta pirmsskolas vecuma bērnu sīkā motorika. Kvalifikācijas darba autore apskata pirmsskolas vecuma bērnu sīkās motorikas attīstības raksturojums, mākslas ietekmi uz to. Pievērš uzmanību dažādu autoru atziņām par bērnu sīkās motorikas nozīmību valodas attīstībā, domāšanas un uzmanības veicināšanā, un citu prasmju, zināšanu un iemaņu attīstībā. Kvalifikācijas darbā darba autore ir izstrādājusi keramikas nodarbības programmu, kuru uzskata, ka varētu iekļaut pirmskolā. Autore analizē vecāku un pedagogu viedokļus par mākslas ietekmi uz bērnu sīkās motorikas attīstību un secina, ka ne tikai pedagogiem, bet arī vecākiem ir izpratne par bērnu sīkās motorikas attīstību, tās nozīmi bērna dzīvē. Kvalifikācijas darbs būtu noderīgs ikvienam, gan pedagogiem, gan vecākiem, jo ar tās palīdzību mēs spējam bērnam attīstīt viņa fiziskās un garīgās dotības. Kvalifikācijas darba apjoms ir 40. lpp., kurā ir 60 izmantotās literatūras un citi avoti, 11 attēli un 1 tabula, kā arī 1 pielikums.
dc.description.abstractThe author Kristīne Lomanovska for the qualification work “Development of small motor skills of preschool children in ceramics classes” has nominated: •aims to find out theoretically and empirically the influence of art on the development of a child 's fine motor skills, and •hypothesis - if children have the opportunity to work with natural material - clay, then the small motor skills of preschool children will be developed. The author of the qualification paper examines the characteristics of the development of small motor skills in preschool children, the impact of art on it. Draws attention to the knowledge of various authors about the importance of children's fine motor skills in the development of language, the promotion of thinking and attention, and the development of other skills, knowledge and abilities. In the qualification work, the author of the work has developed a program of ceramics lessons, which it is believed that could be included in preschool. The author analyzes the opinions of parents and teachers about the influence of art on the development of children's small motor skills and concludes that not only teachers, but also parents have an understanding of the development of children's small motor skills, its importance in the child's life. Qualification work would be useful for everyone, both teachers and parents, because with its help we are able to develop the child's physical and mental abilities. The volume of the qualification paper is 40 pages, which contains 60 references and other sources, 11 figures and 1 table, as well as 1 appendix.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsīkās motorikas attīstība
dc.subjectkeramika
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectmākslas nozīme
dc.titlePirmsskolas vecuma bērnu sīkās motorikas attīstīšana keramikas nodarbībās
dc.title.alternativeDevelopment of small motor skills of preschool children in ceramics classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record