Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorPranča, Daiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:42Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85320
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57450
dc.description.abstractDaiga Pranča bakalaura darbs “Mācību vide skolēnu radošuma veicinātāja sākumskolas 4.klasē” iztrādāts Latvijas Universitātes pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē Dr. paed. Profesores Daigas Kalējas- Gasparovičas vadībā. Bakalaura darba mērķis Teorētiski analizēt literatūru, un pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskā pētījumā, lai noskaidrotu, kā mācību vide sākumskolā sekmē skolēnu radošumu Bakalaura darba uzdevumi 1.Analizēt literatūru par radošumu. 2.Analizēt literatūru par skolēnu psiholoģiju. 3.Analizēt literatūru par skolas mācību vides kultūru. Izveidot anketu un intervēt skolas par radošuma sekmēšanu mācību vidē. Pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskā pētījumā un analizēt iegūtos rezultātus. praktiskais Darbs sastāv no trim daļām, kurās tiek veikta zinātniski teorētiskās literatūras analīze, pētījums un rezultātu apkopošana. Balstoties uz teorētiskās literatūras analīzi, bakalaura darba autore autore izstrādā anketu un interviju par mācību vides radošuma kritērijiem un pārbauda to pētījumā. Empīriskā pētījuma rezultāti uzskatāmi apstiprina jautājumu, ka mācību vide sekmē skolēnu radošumu, Bakalaura darba apjoms kopā ar izmantoto avotu sarakstu ir 49 lpp., darbā ietverti 12 attēli un 5 tabulas, pievienoti 1 pielikums un 58 informācijas avoti.
dc.description.abstractDaiga Prancas 'bachelor's thesis “Learning environment promoter of pupils' creativity in the 4th grade of primary school” was developed at the Faculty of Pedagogy, Psychology and Art of the University of Latvia. paed. Led by Professor Daiga Kalēja-Gasparoviča. Aim of the bachelor's thesis To theoretically analyze the literature and test the theoretical findings in an empirical study to find out how the learning environment in primary school promotes students' creativity Tasks of the bachelor's thesis 1. Analyze the literature on creativity. 2. To analyze the literature on student psychology. 3. To analyze the literature on the culture of the school learning environment. Create a questionnaire and interview schools about promoting creativity in the learning environment. To test the theoretical findings in an empirical study and to analyze the obtained results. The practical work consists of three parts, in which the analysis of scientific and theoretical literature, research and compilation of results are performed. Based on the analysis of the theoretical literature, the author of the bachelor's thesis develops a questionnaire and an interview on the criteria for the creativity of the learning environment and tests it in a study. The results of the empirical study clearly confirm the question that the learning environment promotes students' creativity, The volume of the bachelor's thesis together with the list of used sources is 49 pages, the thesis contains 12 figures and 5 tables, 1 appendix and 58 sources of information are added.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectmācību vide
dc.subjectsākumskolas skolēni
dc.subjectradošuma veicināšana
dc.subjectradošuma kritēriji
dc.subjectmācību kultūrvide
dc.titleMācību vide radošuma veicinātāja sākumskolas 4.klasē
dc.title.alternativeLearning environment in the primary shool of creativity promoter
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record