Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānis
dc.contributor.authorSaukuma, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:44Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85337
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57467
dc.description.abstractBakalaura darbs ir par vizualizācijas metodes izmantošanu matemātikas apguvē 7.-9.klasē, darba autore ir Agnese Saukuma, darba vadītājs asoc. prof. Jānis Mencis. Bakalaura darba izstrādes laikā, akcentējot pētījuma mērķi - noskaidrot vizualizācijas līdzekļu pielietošanas iespējas matemātikas apguvē 7.-9. klasē un tās ietekmi uz skolēnu mācību sasniegumiem, tika analizēta vizualizācijas metode, skolēnu attīstības īpatnības pusaudžu vecumposmā, vizualizācijas līdzekļu pielietošanas iespējas matemātikas apguvē. Tika veikts empīriskais pētījums, kurā tika izmantotas vairākas pētīšanas metodes. Iegūtie rezultāti atļauj apgalvot, ka ar atbilstošu vizualizācijas līdzekļu palīdzību skolēns var ieraudzīt, izprast, pielietot un paust pamatotu viedokli par matemātiskajām darbībām un to likumsakarībām, tādējādi vizualizācijas metodes izmantošana mācīšanās procesā ir būtisks faktors, kas uzlabo skolēnu mācību sasniegumus. Bakalaura darba apjoms ir 71 lapaspuse (ar pielikumiem). Bakalaura darba attēlu skaits - 70, tabulu skaits - 8, bibliogrāfisko vienību skaits - 54, pielikumu skaits - 5.
dc.description.abstractThe bachelor paper is about the use of the visualization method in the acquisition of mathematics in 7th to 9th grade; the author of the paper is Agnese Saukuma, the advisor is Assoc. Prof. Jānis Mencis. During the elaboration of the bachelor paper, emphasizing the aim of the research - to find out the possibilities of applying visualization tools in learning mathematics in 7th to 9th grade and its impact on students’ learning achievements, the author analysed the method of visualization, the peculiarities of students' development in adolescence, the possibilities of using visualization tools in the acquisition of mathematics. An empirical study was performed using several research methods. The obtained results allow stating that with the help of appropriate visualization tools the student can notice, understand, apply, and express a reasonable opinion about mathematical operations and their regularities, thus the use of the visualization method in the learning process is an important factor that improves students' learning achievements. The length of the bachelor paper is 71 pages (with appendices). The number of figures in the bachelor paper - 70, the number of tables - 8, the number of bibliographic units - 54, and the number of appendices - 5.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectvizualizācija
dc.subjectmatemātika
dc.subjectvecumposmi
dc.subjectattēls
dc.subjectmodelis
dc.titleVizualizācijas metodes izmantošana matemātikas apguvē 7.-9.klase
dc.title.alternativeThe use of the visualization method in the acquisition of mathematics in 7th to 9th grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record