4-5 gadīgu bērnu saskarsmes sekmēšana rotaļās
Author
Brinfelde, Mārīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: 4-5 gadīgu bērnu saskarsmes sekmēšana rotaļās Kvalifikācijas darba autore: Mārīte Brinfelde Kvalifikācijas darba pirmajā nodaļā analizētas pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras avotu atdzinās par saskarsmi. Nodaļā secināts, ka saskarsmē cilvēks attīstās, iepazīst sevi un apkārtējos līdzcilvēkus, veido pozitīvas attiecības un pats var izvēlēties, kādu saskarsmi vēlas. Kā arī secināts, ka 4– 5 gadu veci bērni, šajā vecuma posmā, attīsta savas sociālās prasmes, jo viņi sāk draudzēties un rotaļāties nelielās grupās. Otrajā nodaļā veikts pētījums par saskarsmes sekmēšanu rotaļā 4-5 gadus veciem bērniem. Nodaļā secināts, ka 4-5 gadīgu bērnu saskarsmi spēj attīstīt rotaļas, kas atbilst bērna vecuma posmam un bērna interesēm. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 nodaļām un 5 apakšnodaļām. Informācija apkopota 3 tabulās, 5 attēlos, 3 pielikumos. Darba apjoms 35 lapaspuses, 28 izmantotās literatūras avoti un informācijas avoti. Subject of qualification work: Promoting communication between 4-5 year old children in games. Author of the qualification work: Mārite Brinfelde The first section of the qualification works analyses the sources of pedagogical and psychological literature on contact. The chapter concludes that a person develops, knows himself and his or her fellow people, creates a positive relationship and can choose the kind of contact he wants. It is also concluded that 4-5 year olds develop their social skills at this age stage as they start to become friends and play in small groups. In the second section, a study was carried out on promoting exposure to children aged 4-5 years. The chapter concludes that 4-5-year-olds are able to develop games corresponding to the age of the child and the best interests of the child. The qualification work consists of 2 chapters and 5 sub-chapters. The information is summarised in 3 tables, 5 figures, 3 annexes. Volume of work 35 pages, 28 sources of literature used and sources of information.