Show simple item record

dc.contributor.advisorSkribanovska, Zane
dc.contributor.authorMateviča, Lelde
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:46Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85359
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57487
dc.description.abstractŠī kvalifikācijas darba autors ir Lelde Mateviča, kvalifikācijas darba tēma ir „adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē 1,5-3 gadu veciem bērniem Covid-19 npandēmijas laikā”. Kvalifikācijas darba mērķis bija noskaidrot un izpētīt, kā Covid-19 dažādie ierobežojumi ietekmē adaptācijas procesu Covid-19 pandēmijas laikā. Lai to izpētītu, ar anketu palīdzību tika noskaidrots pedagogu, kuri strādā ar 1,5-3 gadus veciem bērniem un vecāku, kuru bērni uzsākuši bērnudārza gaitas Covid-19 pandēmijas laikā, viedoklis. Pētījumā tika iegūtas 43 pedagogu anketas un 107 vecāku anketas. Apkopojot iegūtos rezultātus tika noskaidrots, ka adaptācijas procesu nav būtiski ietekmējis Covid-19 pandēmijas laiks. Bērni izglītības iestādei ir adaptējušies veiksmīgi un ikdiena norit bez būtiskas Covid-19 ierobežojumu negatīvas ietekmes. Teorētiskajā daļā aplūkoti Minisktru kabineta noteikumi, Izglītības un Zinātnes ministrijas, Veselības ministrijas mājaslapās pieejamās Covid-19 ierobežojumu informācijas izklāsts. Siguldas, Liepājas, Talsu un Krāslavas pirmsskolas izglītības iestāžu pieņemtie ierobežojumi Covid-19 infekcijas ierobežošanai. Pedagogu un dažādu speciālistu viedoklis par adaptāciju un bērnu attīstību 1,5-3 gadu vecumā. Darbs sastāv no 45 lapām: titullapas, anotācijas latviešu un angļu valodā, satura rādītāja, ievada, teorijas izklāsta, pētījuma izklāsta, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbā iekļauti 11 attēli, 26 literatūras avoti un 2 pielikumi. Pētījuma rezultāti darba izstrādes beigās tika daļēji apstiprināja izvirzīto hipotēzi.
dc.description.abstractThe author of this qualification paper is Lelde Mateviča, the topic of the qualification paper is “adaptation in a pre-school educational institution for children aged 1.5-3 years during the Covid-19 pandemic”. The aim of the qualification work was to find out and study how the different limitations of Covid-19 affect the adaptation process during the Covid-19 pandemic. In order to investigate this, questionnaires were used to find out the opinion of educators working with 1.5-3 year old children and parents whose children started kindergarten during the Covid-19 pandemic. The study received 43 questionnaires from teachers and 107 questionnaires from parents. Summarizing the obtained results, it was found that the adaptation process was not significantly affected by the time of the Covid-19 pandemic. The children have adapted successfully to the educational institution and the daily routine is running without significant negative effects of Covid-19 restrictions. The theoretical part deals with the regulations of the Cabinet of Ministers, the presentation of Covid-19 restriction information available on the websites of the Ministry of Education and Science and the Ministry of Health. Restrictions adopted by Sigulda, Liepāja, Talsu and Krāslavas pre-school educational institutions to control Covid-19 infection. The opinion of teachers and various specialists on adaptation and development of children aged 1.5-3 years. The work consists of 45 pages: title pages, annotations in Latvian and English, table of contents, introduction, theory presentation, research presentation, conclusions and proposals. The work includes 11 figures, 26 references and 2 appendices. At the end of the study, the results of the study partially confirmed the hypothesis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectadaptācija
dc.subjectCovid-19
dc.subjectierobežojumi pirmsskolā
dc.titleAdaptācija pirmsskolas izglītības iestādē 1,5 – 3 gadu veciem bērniem Covid-19 pandēmijas laikā
dc.title.alternativeAdaptation in a pre-school educational institution for children aged 1.5-3 years during the Covid-19 pandemic”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record