dc.contributor.advisor | Margeviča- Grinberga, Ieva | |
dc.contributor.author | Spēlmane, Modrīte | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-05-27T12:29:47Z | |
dc.date.available | 2022-05-27T12:29:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 85370 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57494 | |
dc.description.abstract | Pētījuma problēma ir 2-3 gadus vecu bērnu ar valods attīstības traucējumiem nepietiekama valodas veicināšana ikdienā. Veiktā pētījuma mērķis ir apzināt 2-3 gadīgu bērnu valodas attīstības traucējumus un sekmēt valodas veicināšanu gan pirmsskolas izglītības iestādē, gan ģimenē. Pētījuma izstrādes laikā rasta atbilde uz jautājumu “kā veicināt valodas attīstību 2-3 gadus veciem bērniem ar valodas attīstības traucējumiem, pirmsskolas izglītības iestādē un ģimenē?”. Pētījuma procesā tika izmantotas šādas pētīšanas metodes: teorētiskās literatūras analīze, dokumentālā kontentanalīze, novērošana, izmēģinājuma darbība, SVID analīze, iegūto rezultātu analīze veicot atkārtotu novērošanu. Darba rezultātā ir atrastas atbilstošas metodes un vingrinājumi, kas palīdzēs gan vecākiem, gan pirmsskolas pedagogiem sekmīgāk veicināt 2-3 gadus vecu bērnu valodas attīstību. | |
dc.description.abstract | Topic of the research is insufficient daily language promotion of 2-3 years old children with language disorders. The aim of the research is to identify the language development disorders of 2-3 year old children and to favour the language promotion both in pre-school education and in the family. the study has provided an answer to the question “how to promote language development in 2-3 year old children with language development disorders, in a pre-school educational institution and in the family?”. The research methods used in the study: analysis of theoretical literature, documentary content analysis, observation, trial activity, SWOT analysis, analysis of the obtained results by repeated observation. The work has led to finding the appropriate methods and exercises that will help both parents and pre-school teachers to better promote the language development of 2-3 year old children. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | bērnu valoda | |
dc.subject | valodas attīstības traucējum | |
dc.subject | 2-3 gadīgu bērnu valodas atīstības veicināšana | |
dc.subject | pirmsskolas izglītības iestāde. | |
dc.title | 2-3 gadīgu bērnu ar valodas attīstības traucējumiem, valodas attīstības veicināšana | |
dc.title.alternative | Language development practices for 2-3 year old children with speech impairment | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |