Show simple item record

dc.contributor.advisorKalve, Aija
dc.contributor.authorTrukšāne, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:48Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other85377
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57500
dc.description.abstractDarba autore ir Dace Trukšāne. Bakalaura darba temats – Pedagoģiskās iespējas 2. klases skolēnu lasītprasmes sekmēšanai. Pētījuma mērķis – pētīt 2. klases skolēnu lasītprasmes sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās. Teorētiskajā daļā, analizējot dažādus literatūras avotus, tika raksturots un nodefinēts lasītprasmes jēdziens, apskatītas standarta prasības lasītprasmes attīstīšanai, raksturots skolēnu vecumposms pētāmās problēmas kontekstā, kā arī apkopota informācija par pedagoģiskām iespējām lasītprasmes attīstīšanai. Empīriskajā daļā tika izmantotas intervijas, novērošanas un pedagoģiskām izmēģinājuma metodes. Pētījuma laikā tiek pārbaudīta hipotēze - 2. klases skolēnu lasītprasme tiks sekmēta, ja: •lasīšanai tiks piedāvāti aktuāli, skolēnu interesēm atbilstoši literārie teksti; •mācību procesā tiks izmantotas mācību metodes un metodiskie paņēmieni, kas iesaista skolēnus aktīvā lasīšanas procesā. Bakalaura darba apjoms - 86 lappuses. Darbā izmantoti 18 attēli, 15 tabulas. Darbs ietver 62 literatūras avotus un 10 pielikumus. Atslēgas vārdi - sākumskola, lasītprasme, pedagoģiskās iespējas.
dc.description.abstractThe author of the work is Dace Truksane. Bachelor's work subject: Pedagogical opportunities to promote reading skills of second grade students. The aim of the study is to study the possibilities for promoting reading literacy in Latvian hours. The theoretical part, analysing different sources of literature, described and defined the concept of reading literacy, addressed standard requirements for the development of reading literacy, described the age of pupils in the context of the problem under study, as well as collecting information on pedagogical opportunities for the development of reading literacy. The empirical part used interview, observation and pedagogical test methods. During the study, the hypothesis is tested - the reading skills of Class 2 pupils will be promoted if: •up-to-date literary texts in line with the interests of pupils will be offered for reading; •the learning process will use teaching methods and methods involving pupils in an active reading process. Length of bachelor's paper - 86 pages. It depicts 18 images, 15 tables, includes 62 literature sources and 10 attachments. Key words: primary school, reading, pedagogical opportunities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsākumskola
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectpedagoģiskās iespējas
dc.subjectlatviešu valodas
dc.titlePedagoģiskās iespējas 2.klases skolēnu lasītprasmes sekmēšanai
dc.title.alternativePedagogical opportunities to promote reading skills of second grade students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record