Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorŠtekele, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:50Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85439
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57515
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “2 – 3 gadus vecu bērnu pārvietošanās kustību sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē āra vidē”. Kvalifikācijas darba autore: Inga Štekele Kvalifikācijas darba apjoms: 52 lapas, 7 tabulas, 14 attēli, 8 pielikumi, izmantoti 27 literatūras avoti. Kvalifikācijas darbā ir analizēta zinātniskā literatūra par pārvietošanās kustībām, raksturotas tādas pamatkustības, kā soļošana un skriešana, analizētas pamatkustību sekmēšanas iespējas iestādes āra vidē. Tāpat teorētiskajā daļā tika analizētas 2 – 3 gadus vecu bērnu vecumposma īpašības. Kvalifikācijas darba empīriskajā daļā tika noteikti 2 – 3 gadus vecu bērnu pārvietošanās pamatkustību vērtēšanas kritēriji. Tāpat tika organizēta un veikta izmēģinājuma darbība, kā rezultātā, tika apstiprināta kvalifikācijas darba hipotēze, ka mērķtiecīgi un atbilstoši bērnu interesēm un spējām atlasītas rotaļas sekmēs pārvietošanās kustības āra vidē. Apkopojot kvalifikācijas darba materiālus, tika izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi, to skaitā rekomendācijas pirmsskolas skolotājiem kustību rotaļu organizēšanā ar mērķi sekmēt pārvietošanās kustības.
dc.description.abstractThe topic of the qualification paper: “Facilitation of 2 – 3 years old children movement in the outdoor environment of a pre-school educational institution”. Author of the qualification paper: Inga Štekele The volume of the qualification paper: 52 pages, 7 tables, 14 figures, 8 appendices, 27 literature sources were used. In the qualification paper was analysed the scientific literature on movements, such basic movements as walking and running are described, and were analysed the possibilities of promoting basic movements in the outdoor environment of the institution. Also in the theoretical part, were analysed the age characteristics of 2 - 3-year-old children. In the empirical part of the qualification paper, were determined the evaluation criteria of the basic movements of 2 - 3-year-old children. A pilot activity was also organized and carried out, as a result of which the hypothesis of a qualification paper was confirmed that purposefully and in accordance with the interests and abilities of children, selected games will facilitate movement in the outdoor environment. By compiling the qualification paper materials, conclusions were drawn, and proposals were developed, including recommendations for pre-school teachers in organizing movement games in order to promote mobility movements.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpārvietošanās pamatkustības
dc.subjectsoļošana
dc.subjectskriešana
dc.subjectāra vide
dc.subjectsekmēšana
dc.title2 - 3 gadus vecu bērnu pārvietošanas kustību sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādēs āra vide
dc.title.alternativeFacilitation of 2-3 years old children movement in the outdoor environment of a pre-school educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record