Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorLiepiņa, Aiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:50Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85454
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57518
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: ,, Šķēršļu pārvarēšanas kustību pilnveides iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pastaigas laikā” Kvalifikācijas darba autore: Aiga Liepiņa Darba zinātniskais vadītājs: Mg. izgl. zin. Agita Klempere - Sipjagina Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pētīt šķēršļu pārvarēšanas kustību pilnveides iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pastaigas laikā. Darbs sastāv: no teorētiskās un empīriskās daļas. Darba teorētiskajā daļā tiek izmantotas: D, Dzintares, I. Bulas-Bitenieces, L. Kalniņas, R. Jansones, T. Tripānes, I. Stangaines un citu pedagogu un psihologu atziņas par kustību ietekmi uz bērnu fizisko attīstību. Tiek aplūkoti tādi aspekti kā kustību aktivitātes, lai veicinātu šķēršļu pārvarēšanas kustības pilnveidi pirmsskolas izglītības iestādē pastaigu laikā. Kā arī āra vides ietekmi uz kustību pilnveidi. Empīriskajā daļā tiek atspoguļoti pētījuma rezultāti par vecāku aptauju saistībā ar kustību aktivitāšu nozīmi ģimeņu dzīvē, pedagogu anketu analīze par šķēršļu pārvarēšanas kustības pilnveides nepieciešamību pastaigu laikā. Ir veikts novērojums un analīze par 3-4 gadus vecu bērnu šķēršļu pārvarēšanas kustības pilnveidi pastaigu laikā. Darba nobeigumā, secinājumi par novērojumiem un ieteikumi. Atslēgvārdi: – šķēršļu pārvarēšanas, kustības pilnveide, pastaigas, apkārtējā vide.
dc.description.abstractSubject of qualification work: ,,Development of potentiality to consummate the moves of 3- 4 year old childrens for getting over the obstacles during a walk”. Author of work: Aiga Liepiņa Scietific Head of work: Mg. sc. educ. Agita Klempere – Sipjagina Purpose of the qualification work: the oretical knowledge and practical study of the obstacle management movement development for 3-4 year olds whihle on walking. The work consists of: theoretical and empirical parts. The theoretical part of the work uses: D. Dzintares, I. Bulas – Bitenieces, L. Kalniņas, R. Jansones, T. Tripānes, I. Stangaines and other pedagogues and psychologists knowledge and experience of the effects of movements on tne physical development of childeen. Aspects such as movement activities are adressed in order to promote the improvement of obstatacles oveecoming movements in the pre primary educational establishment during the walks. As well as the impact of outdoor enviroment on the development of movement. The emperical section reflects The result of study on the relevance of parental movement activities to family life, an analyses of educator questionnaires on the need to complete the obstacle management movement during the walks. An observation and analysis has been carried out on the development of the obstacle management movement of children ages 3 - 4 while on walk. The work embodies conclusionson observations and recommendations. Keywords: obstacle management, movements development, walking, surrounding enviroment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectŠķēršļu pārvarēšanas
dc.subjectkustības pilnveide
dc.subjectpastaigas
dc.subjectapkārtējā vide
dc.titleŠķēršļu pārvarēšanas kustību pilnveides iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pastaigas laikā
dc.title.alternativeDevelopment of potentiality to consummate the moves of 3- 4 year old childrens for getting over the obstacles during a walk
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record