Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorBrigmane, Anita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:53Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85478
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57537
dc.description.abstractIzvēlētā darba temats: „Emocionālās inteliģences pilnveide 4-5 gadus vecu bērnu agresīvas uzvedības mazināšanai pirmsskolas izglītības iestādē”. Darba autors: Anita Brigmane Vadītājs: Prof. Dr. psych. Tija Zīriņa Darba mērķis: izpētīt un analizēt 4-5 gadus vecu bērnu agresīvas uzvedības mazināšanas iespējas pilnveidojot bērnu emocionālo inteliģenci pirmsskolā. Izvirzot kvalifikācijas darba jautājumu: Vai pilnveidojot emocionālo inteliģenci ir iespējams mazināt 4-5 gadus vecu bērnu agresīvu uzvedību pirmsskolas izglītības iestādē? Viss tika organizēts un veikts praktiskais pētījums pirmsskolas izglītības iestādē „X”. Darba apjoms: 48 lappuses, 4 nodaļas, 60 literatūras avoti, 6 pielikumi. Kvalifikācijas darbā ir teorētiski un praktiski izpētītas bērnu agresīvas uzvedības mazināšanas iespējas pilnveidojot emocionālo inteliģenci pirmsskolas vecumā. Kvalifikācijas darbā tika analizētas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par bērnu agresīvas uzvedības izpausmēm un cēloņiem, izzinātas bērnu attīstības likumsakarības 4-5 gadu vecumā, apzinātas agresīvās uzvedības mazināšanas iespējas, kā arī izpētīti un analizēti emocionālās inteliģences teorētiskie pamati. Pētījuma procesā tika izstrādāti pasākumi emocionālās inteliģences pilnveidei, agresīvās uzvedības mazināšanai, izmantojot rotaļas un uzdevumus.
dc.description.abstractThe topic of the chosen work: "Improvement of emotional intelligence to reduce aggressive behavior of 4 - 5 year old children in a pre-school educational institution". Author of the work: Anita Brigmane Head: Prof. Dr. psych. Tija Zīriņa Aim of the work: to study and analyze the possibilities of reducing the aggressive behavior of 4 - 5 year old children by improving the emotional intelligence of children in preschool. Raising the question of qualification work: Is it possible to reduce the aggressive behavior of 4 - 5 year old children in a pre-school educational institution by improving their emotional intelligence? Everything was organized and a practical study was conducted in the pre-school educational institution "X". Thesis consists of: 48 pages, 4 chapters, 60 references, 6 appendices. In the qualification work, the possibilities of reducing children's aggressive behavior by improving emotional intelligence at preschool age have been theoretically and practically studied. In the qualification work, the findings of pedagogical and psychological scientists on the manifestations and causes of aggressive behavior of children were studied, the regularities of children's development at the age of 4-5 were explored, the possibilities of reducing aggressive behavior were identified, and the theoretical foundations of emotional intelligence were studied and analyzed. In the process of the research, measures were developed to improve emotional intelligence, reduce aggressive behavior through games and tasks.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectAgresīva uzvedība
dc.subjectAgresijas mazināšana
dc.subjectEmocionālā inteliģence
dc.subjectemocijas
dc.titleEmocionālās inteliģences pilnveide 4-5 gadus vecu bērnu agresīvas uzvedības mazināšanai pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeImproving emotional intelligence to reduce aggressive behavior of 4-5 year old children in preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record