Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorKruglauža, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:54Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85486
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57544
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “Matemātisko prasmju pilnveide sporta rotaļnodarbībās 5-6 gadus veciem bērniem.” Darba mērķis: noskaidrot 5-6 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju pilnveidi sporta stundās. Mērķis sevī ietver teorētiski analizēt, praktiski pētīt un analizēt 5-6 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju pilnveides iespējas sporta stundās. Diplomdarbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās daļas. Darba teorētiskajā daļā ir apkopotas un analizētas psihologu un pedagogu atziņas par trešā vecumposma bērnu attīstību, par fizisko aktivitāšu nozīmi bērna attīstībā, par fizisko un matemātisko prasmju apguvi un to savstarpējo mijiedarbību, ko ir iespējams savstarpēji integrēt tādejādi nodrošinot efektīvāku mācību procesa apguvi. Darba empīriskajā daļā ir pētītas un analizētas bērnu matemātisko prasmju pilnveides iespējas sporta nodarbībās. Tika īstenotas 6 sporta rotaļnodarbības ar matemātikas dominanti, atlasītas 15 rotaļas bērnu matemātisko prasmju pilnveidei. Pētījumā iegūtie rezultāti apstiprināja, ka bērna matemātiskās prasmes var tik pilnveidotas sporta nodarbībās. Diplomdarbs sastāv no 47 lpp, tajā iekļautas 6 tabulas, izmantoti 30 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: matemātiskās prasmes, sporta nodarbība, integrācija.
dc.description.abstractThe theme of the Diploma Paper is "Improvement of Mathematical Skills in Fun Sports Activities for Children Aged 5-6." The Aim of the Diploma Paper: to find out how to improve mathematical skills of 5-6-year-old children in fun sports activities. The aim includes theoretical analysis, practical research and analysis of the possibilities to improve mathematical skills in fun sports activities of 5-6-year-old children. The Diploma Paper consists of two parts - theoretical and empirical. The theoretical part of the Diploma Paper summarizes and analyses the findings of psychologists and teachers on the development of third-age children, the importance of physical activity in the children’s development, the acquisition of physical and mathematical skills and their interaction, which can be mutually integrated to ensure more effective learning process. In the empirical part of the thesis, the possibilities of improving children's mathematical skills in sports lessons have been studied and analysed. Six fun sports activities with mathematics dominance were implemented, and 15 plays were selected to improve children's mathematical skills. The results of the study confirmed that children's mathematical skills can be improved in sports lessons. The Diploma Paper consists of 47 pages, it includes 6 tables, 30 literature sources are used there. Keywords: mathematical skills, sports lesson, integration.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmatemātiskās
dc.subjectprasmes
dc.subjectsporta
dc.subjectnodarbība
dc.subjectintegrācija
dc.titleMatemātisko prasmju pilnveide sporta rotaļnodarbībās 5-6 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeImprovement of Mathematical Skills in Fun Sports Activities for Children Aged 5-6
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию