Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorSaulīte, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:55Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85515
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57557
dc.description.abstractDarba autors: Santa Saulīte Darba vadītājs: docente Dr. paed. Ilze Šūmane Darba tēma: Attīstoša mācību vide 2. posmā pirmsskolā Darba saturs: 59 lappuses, 11 attēli, 6 tabulas, 48 literatuūras avoti, 3 pielikumi. Darba mērķis: Izzināt dažādus faktorus attīstītošas mācību vides veidošanai 2. posmā pirmsskolā. Darba uzdevumi: 1.Analizēt attīstošas mācību vides jēdzienu pedagoģiskajā literatūrā. 2.Raksturot galvenos nosacījumus attīstošas vides veidošanā pirmsskolas izglītībā kompetenču pieejas kontekstā. 3.Veikt pētījumu par mācību vidi konkrētā pirmsskolas grupā. 4.Izstrādāt priekšlikumus. 5.Analizēt pētījuma rezultātus. Pētījuma objekts: Pedagoģiskais process pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma priekšmets: Mācību vide pirmsskolā. Par pētījuma bāzi tika izmantota pirmsskolas izglītības iestāde „X”, 2. posma 4-5 gadu jaunu bērnu grupas vide. Pētījumā izmantotas tādas pētīšanas metodes kā teorijas apskats un empīriskās metodes. Darbs sastāv no divām daļām, pirmā no tām ir teorētiskā , otra ir pētījuma un rezultātu apkopojuma. Teorētiskā daļa balstās uz dažādu pedagogu un citu autoru kā A.Irbes, M. Vidneres, Dr. Priya Mody, Spreeuwenber R., Allen K.E. & Cowedery G.E., Barton E.E. & Smith B. J. un citu atziņām par attīstošas vides veidošanu un veicināšanu jau no agrīnas bērnības. Atslēgasvārdi: attīstoša mācību vide, bērna vajadzības, pedagoga kompetences, kvalitatīva pieeja, strukturēta vide.
dc.description.abstractAuthor of work: Santa Saulīte Scientific supervisor of work: docent Dr. paed. Ilze Šūmane Topic: Developmental learning environment in the 2nd stage of preschool Content: 59 pages, 11 images, 6 tables, 48 literature sources, 3 attachments. The aim of qualification work: Ascertain different factors to forming a developmental learning environment in the 2nd stage of preschool. Tasks: 1.Analyze the concept of developmental learning environment in pedagogical literature. 2.Characterize the main conditions to forming a developmental environment in preschool education in the context of competence approach. 3.Research the learning environment for a specific preschool group. 4.Develop proposals. 5.Analyze research results. Research object: Pedagogical process in a pre-school educational institution. Research subject: Learning environment in preschool. The environment for the 4-5 year old children in the 2nd stage of Preschool’s Educational Institution “X’’ was used as the base for this research. This study used empirical methods and theory overview. The work consists of two parts, the first one is theoretical, the second one is a summary of research and results. The theoretical part is based on different pedagogue and author, like A.Irbe, M. Vidneres, Dr. Priya Mody, Spreeuwenber R., Allen K.E. & Cowedery G.E., Barton E.E. & Smith B. J., quotes about forming and encouraging developmental environment from an early age. Keywords: developmental environment, children’s needs, competence of the pedagogues, quality approach, structured environment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectattīstoša mācību vide
dc.subjectbērna vajadzības
dc.subjectpedagoga kompetence
dc.subjectkvalitatīva pieeja
dc.subjectstrukturēta vide
dc.titleAttīstoša mācību vide 2. posmā pirmsskolā
dc.title.alternativeDevelopmental learning environment in the 2nd stage of preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record